IKARIKAR http://www.ikar.sk

SnežienkySnežienky (Anna Hrabalová)3.12.2009
 

3
 počet hodnotení: 37
prečítané 1974, Komentáre 29

 

Pozdrav všetkým mam...
hodnotiť:
hodnotiť
12345

 


Komentáre

Terana6.11.2010
 

prosim vas poradte mi niekto... teraz som sa zaregistrovala a vobec nevem kde mam pisat prispevky a ten profil... prosiiiiiiiiiiiiiiiiim poradte niekto

Anna22.11.2010
 

Milá Terana, ja už dlhú dobu nepíšem, mala by si sa obrátiť na niekoho, kto píše v súčasnosti, je na tom lepšie. Ja som to praktikovala tak, že som si napísala príspevky do svojho počítača. Po prihlásení mi z mamtalent poslali list a návod, ako mám svoje príspevky posielať. I tak som s tým mala veľa práce a nedokázala som to sama. Počkala som, až prišiel ku mne syn a on mi s tým pomohol. Prepáč, že Ti viac nedokážem pomôcť, mrzí ma to. Anna

Oľga Kohútiková28.7.2010
 

Milá Anna,
i keď oneskorene, ale úprimne, všetko najlepšie k Vašim meninám a nech Vám to stále pekne píše. Vážim si Vás.
Prajem pekný deň. OK

Oľga Kohútiková15.6.2010
 

Milá pani Hrabalová...
Anička, ak môžem,
vždy som si Vás vážila a obdivovala za Vašu vytrvalosť v písaní a schopnosť odolávať nezmyselným útokom, len ma mrzí, že pridali k Vašim komentárom aj mňa; stiahla som sa, aby tunajší veľkí \"básnici a spisovatelia\" mali väčšiu šancu k víťazstvu a veľmi sa teším, že som opäť medzi Vami, tými, čo sú slušní, seriózni, chápaví, skrátka ĽUDIA. Píšem pre radosť a nie preto, aby som mladým brala šancu.
Svedomito som čítala všetky Vaše príspevky, páčili sa mi a netrpezlivo som čakala na nové cesty, pretože mne život neumožnil cestovať, a tak som mohla byť na cestách aj ja.
Súhlasím s komentármi pani Nelky - skorej narodenej pani a Marcela Páleša - mladučkého pána, ako krásne vysvetlili podaktorým nechápavým situáciu a zároveň im ďakujem aj za seba, lebo sa to rovnako týkalo aj mňa - neustále útoky a osočovanie za vykonštruované nezmysly.

Prajem Vám veľa zdravíčka, krásnych príbehov, dobrých ľudí okolo seba a veľa-veľa šťastných dní.
Veľmi si Vás vážim.
Ak by ste niekedy chceli so mnou napísať pár riadkov, budem rada, adresa je u mňa \"o mne\".
S úctou OK.

nela11.2.2010
 

Priznám sa som stará pani, určite konzervatívna v zmýšľaní.Preto som prekvapená toľkou neomalenosťou komentárov hlavne od\" psychologa\".Mamtalent som pochopila tak,že sem môže prispievať každý ,teda aj starý. Vydavateľ určuje pravidlá hry a vyberá,takže tu nejde o to že starí nedoprajú mladým dostať sa na popredné miesta v čitatľnostiTu neberie nikto prácu mladým.Kto nechce čítať,nech nečíta. Nehovorím,že nemôže kritizovať,ale trošku iným smerom...Každý z Vás mladých bude raz starý a možno už v rannej starobe sa nezmôže na jednu súvislú vetu. Trošku zamyslenia sa nad sebou by nezaškodilo.

Marcel Páleš13.4.2010
 

tento komentár od Nely odporúčam prečítať všetkým!
predovšetkým vyzdvihujem vetu, že kto to nechce čítať, nech to predsa nečíta. Ľahké je odsúdiť a hodnotiť suverénne, keď človek nemá za sebou ani za mak toho, čo má odžité autor, takisto keď sa ani nesnaží tak ako daný autor. Všímam si, že určití ľudia sa stavajú do úlohy dokonalých \"kráľov\", ktorí mávnutím ruky zhodia i najmenší záblesk snahy, láskavosti a vôbec, umeleckých pohnútok s cieľom o vlastné vyjadrenie.
...ako Vy súdite, tak raz budete súdení i Vy...
podporujem každého, kto sa snaží a hľadám v ňom čo i len minimálny odrazový náznak výnimočnosti a snahy nesplynúť s davom, ale vyjadriť sa, čo len s malým náznakom umeleckosti.

milena2.2.2010
 

Preboha toto je co????!!!!Ved to by napisal stvrtak na ZŠ. Mila pani, ved uz hadam aj dost nie?
preco si neotvorite WORD a nepise tam? Ako to tu vobec mozu davat? Nechapem. To si klikate od rana do vecera ked ste prva? lebo toto neni o kvalite ale kvantite pisania. Mali by ste rozumne pouvazovat, co znamena vo vseobecnosti prve miesto. Pisanie-je TALENT nie kvantita. Dajte sancu mladym ludom, lebo su tu vyborne veci, kam sa mila pani Hrabalova nehrabete.
Moj nazor je ten ze tato sutaz straca potom zmysel, neni to o talente ale o ludoch co nemaju co robit.
Smutne.

ester20.1.2010
 

Prosím, každy nech píše čo chce a ako chce, ved je to otvorený portál, ale že by práve tieto veci boli tak šialene masívne čítané..? Neuklikal sa tu náhodou niekto až na hranicu možného? Už to prosím zastavte, lebo sa z tohto projektu stane fraška!

Viera Hincová12.1.2010
 

Láskavé príbehy, v duchu ži a nechaj žiť.

gaston11.1.2010
 

Páni bratia.O čo vám ide? Ak si odmyslím tie dve staršie dámi na horných priečkach sú iba sami básničkári.Skutočne si myslíte že hlavný favoriti sú na horných priečkach? To by ste museli byť aspoň tak dobrý ako pán Rúfus alebo Bukowský.Poézia je u nás totiž praktický nepredajný artikel bez grantu.Ja osobne som odtiaľ prečítal viac ako 15-románov a moji favoriti nie sú z horných priečok.Rozmýšľal som akurát nad tým, aby vzniklo nejaké bodovanie. jedno IP jeden hlas.Bodovali by iba zúčastnený autori zo svojich PC.Ale to je v rukách IKARU.Preto ako ktosi už povedal:,, Nechajte maličkých prísť ku mne.\" Ja si hovorím ,, nechajte staršie dámi a neberte im radosť z písania. Ja viem, že nie sú ich diela až tak super, ale občas si ich prečítam a veru niektoré veci nie sú také braky ako to tu sa snažíte navravieť. Ináč všetkým dopísania prajem.

fmx11.1.2010
 

Gaston, mas pravdu...tvoje komentare si vzdy na mieste..no okrem toho, ze stare damy maju radost s pisania, maju radost aj z toho predbiehania mladych..tu nejd eo ikar, nevydaju vstekych..ale autori sa tu snazi avytvorit prijemnu rivalitu...Vsimni si Zandelee & Nox dokocna pisu spolu..ludia s apodporuju, Miske tu machruje s komentmi, ale su kontruktivne a pomahaju autorom..Hrabalova nema ani profil, ani sa nevyjadruje ku konstruktivnej kritike..Neobhajuje svoje praktiky nic...Kde sa vzali, tu sa vzali a su tu...Ferari Hrabalosa zo zryhclenim z Nula na desattisic hlasov za jeden den..Lenze privelka rychlost znamena aj moznost havarie..A dam ti otazku GAston, preco nemas citatelnost 10 000? sak si klikni...preco to nerobis...A to nie si najmladsi...
O to ide o nic ine...Ja som tu len upozornil na hrubu neserioznost, ignoraciu mladych ludi a stupidne praktiky je fuk akych starych dam...Je vsak komicke, ze zrovna dve \"najsnazivejsie\" su rovnako dochodkyne... ABsurdnost..Ak im raz vydaju knihy, to bude zaciatok konca ludskej civilizacie...Ale asi to k tomu smeruje, predpovedali to uz mayovia...Ja nezavidim, ale nenavidim ludsku zakernost a intoleranciu.
O com je potom tento portal??? Ked ho kazia svojimi stupidnymi a vyslovene egoistickymi praktikami takyto ludia...
PS: DOchodcovksy maniakizmus sa prejavuje napriklad pri akciovom nakupovani sedemsto kil kystaloveho cukru..Uz chapes? Mali by sa poctivo stiahnut...a ked uz si klikaju ako besne, aspon nechat mladych, ked ich predbehnu poctivo, nechat tam kde su..nie ich este dorazit...JE to nehanebne, a mali by sa hanbit..zeny v ich veku..A vsimni si Hrabalovu, ani jedno vyjadrenie, nic...Len ten presladeny komentar..aby posobila ako neviniatko pod utokom sadistickych agresorov...MYSLIM SI, ZE KAZDY NORMALNY AUTOR TEJTO STRANKY, CI UZ MU JEHO DIELO VYDAJU, ALEBO NIE, JE PREDOVSETKYM VDACNY ZA SERIOZNU CITATELNOST, A KDE TU KKOMENTARIK..ale tieto tu maju 2 komentare od rodiny, a citatelnost - no -pomaly budeme musiet kontaktovat mimozemsku rasu pri tomto style..

Oľga Kohútiková11.1.2010
 

Posledný krát pre takých aký sú \"FMX\". Je mi vás úprimne ľúto. Byť vašou mamou, hanbila by som sa. My, čo sme na svete toľko rokov, čo máme, zrejme sme nič nerobili celý život, len sme čakali na Vás \"úžasných\". SUPER!!!!!!!!!!
A vy, čo ste pani Hrabalovej, keď v jej komentároch kritizujete mňa.
To je moja vec, koho stránku čítam. Tiež si nájdite toho, kto vám ide po chuti. Možno vám nejde nikto. Prajem pekný deň. OK

fmx11.1.2010
 

Už som vam napísal pod vaše budovateľské básne, že odporúčam neurol, a keď nezaberie tak valín. A proti komplexom vám, vo vasom stadiu nepomoze absolutne nic...Ak ste si to neuvedomili, vase basne hrubo urazaju ludi urcitej socialne kategorie..Dovod si najdete pod svojimi taraninami, aj ked pochybujem, ze si z neho nieco vezmete. A pani hrabalovej nie som nic, len cakam na jej slavne vyjadrenie, o co jej ide na tomto portali, ked klika ako zerava.
PS- ONA ASPON NEPISE urazlive texty na adresu ludi, len nudne pribehy. Nikomu neublizuje, nikoho neuraza, na nikoho neutoci.Ale vy - zrejme priezvisko kohutikova ma svoje opodstatnenie. STe ako taky kohutik, co kikirika na vyrchu smetiska, no nik si ho nevsima...Keby chcel trosk anakrutit film, povedzme slunce seno novu cast, myslim, ze by ste skvelo nahradili pani ruzickovu. Ba co viac, boli by ste lepsia.TAkze nepiste poeziu, dajte sa radsej tymto smerom, vy \"spasitelka jednoduchych\"..Este rozdelte uderom palicky nil, a fakt sa pojdem zastrelit za humno

Oľga Kohútiková11.1.2010
 

Milý pán Jerry, ďakujem, konečne sa ohlásil aj normálny ČLOVEK. Je smutné, že takto niektorí jedinci ako \"Flustrovaný Malý Xicht\" dokážu hodnotiť a poradiť.
Deti ma upozornili, že internet je stoka, ale som neverila. Nie je stoka. Je to potok. V potoku je aj špina, ale aj čistá voda. Buď vás strhne, alebo to zvládnete, ale samému sa proti prúdu ťažko brodí.
Tiež si myslím, že je už dávno určené, komu sa kniha vydá a ostatné je reklama. OK

FMX11.1.2010
 

zaujimave, ze jediny, koho pripomienky a reakcie posobia frustrovane, ste vy...
Dalsia zaujimava vec je, pani kohutikova, ste hovorkyna pani hrabalovej?
A do tretice - cital som si vase komentare na slusnu kritiku...TAkze - odporucam vsetkym, ktori maju pocit, ze som zakomplexovany alebo frustrovany, nech si precitaju vase reakcie zeny na dochodku. TAkto sa sprava moja dcerka, ked jej vezmu babiku.
A po dalsie - ja len nazyvam veci pravymi menami, a to lezie ludom na nervy..Nic a nic ine..Iba pravda.Viete ze ju mam, a to vas vytaca .
JAsne ze ide o reklamny projekt...Ide viac menej o potvrdenie si mocensko - dominantnych zaujmov ikaru na slovenskom trhu.
ALe ak maju vydavat prezite bachorky, tak potom tento portal nemusel vznikat.
Myslim si, ze aspon ludia naokolo - obzvlast vaseho \"veku\" a \"skusenosti\" by naopak mali mat tolko chochcmesu, aby podporovali mladych. Lebo tym patri svet, TI zarabaju na vase dochodky, Ti sa staraju o tento stat, a ti tvoria prud , ktory urcuje smer modernej umeleckej sceny. Dlho som uvazoval, co tychto mladych ludi zakopava pod ciernu zem. NEmaju dostatok moznosti? NIE...SU to ludia ako vy, ktory sa predieraju dopredu falosnymi praktikami a stupidnymi ideovymi presvedceniami, ze IBA ONI maju narok. Ale radby som vas upozornil, ze nie IBA VY DAMY...AJ VY. Lenze to si podla vsetkeho neuvedomujete

Oľga Kohútiková10.1.2010
 

Vážená pani Hrabalová, prepáčte mi, že vstupujem do vášho komentára, ale nedá mi nezareagovať, lebo sa to týka aj mňa. Pán \"fmx\" ma tiež oslovil a podľa neho patríme do dôchodcovského odpadu a mladým ľuďom bránime v postupe. Vysvetlite mu, prosím vás, o čom je tento portál. Asi to nechápe. No, čo už. Aj takí musia byť.
Bolo by veľmi spravodlivé, keby organizátor odstránil všetky a všetkým naklikané body, ale ešte viac korektnejšie, odstrániť aj body naklikané z iného počítača, trebárs zo zamestnania. My dôchodkyne nepracujeme.

fmx10.1.2010
 

AKO SOM PISAL VASEJ dochodcvoskej kolegyni pani Kohutikovej, prosim vas pani hrabalova, povedzte mi, o co vam ide s tymito brakmi..Nepoviem, keby ste pisali neuveritelnu prozu a boli na vrchole.No vy nic nerobite, supete zemiaky a chodite po doktoroch, a aby vam nehrablo, dostali ste notebook. Kazdu hodinu sem pridate DVesto nudnych pribehov o nicom a nikom, a klikate si sama. Je nemozne, aby pri vasej gigantickej citatelnosti tychto hroz ste mali len 6 komentov, stale od tych istych osob, ktore zrejme poznate aj osobne.Ako som povedal, ja sa neradim medzi mladych, ale tento portal je o sanci pre mladych. VY ste svoju sancu dostali - mozno za vasej ery by tieto budovatelske nudy boli uspesne...Ale prebijat sa tu cez mladyhc ludi prezitymi brakmi je nevyslovne nekorektne a trapne..O co vam ide? O peniaze? Alebo o co, napiste mi vy, aj vasa kolegyna O CO VAM TU PREBOHA IDE.
Verim, ze toto hrube konanie neostane nepovsimnute kompetentnymi..Koniec koncov, zrejme ste natolko technicky nezdatna, ze neviete, ze sa da podla ip adresy zistit, kolko krat ste si klikla sama. To by som bol nadseny, keby tu zverejnili tu bilanciu..Alebo by stacilo vymazat hlasy, ktore si klikol autor sam. To by ste zrejme mali 5 hlasov.
Cakam na vase slusne a korektne vyjadrenie, o co vam tu pre boha ziveho ide. Ziadne presladene komentare, ani kecy o nicom. Chcem to vediet. Chcem vas pochopit a nehnevat sa.
Prajem mnoho isnpiracie a viac rozumu a pokory

Svätopluk XII11.1.2010
 

Tiež verím, že to klikanie bude poslané do pekla.

Jerry10.1.2010
 

Aj keby som mohol v mnohom súhlasiť, určite nie som žiadny príbuzný uvedených dám. A aj keby sa mi to neviem ako nepáčilo určite budem aspoň trochu ohladuplný. Neviem, kde uvedená osoba prišla na to že uvedený portál je len pre mladých. A nebudem sa tých dám vôbec zastávať, ale zájdi si niekedy do kníhkupectva, čo za bludy sa predáva tam. Ak si tu niekto niečo naklikal, asi nebude jediný a je len na organizátoroch, ako si to zariadia a zabezpečia. Nie sú to žiadne hlasy, takže šancu majú všetci rovnakú. A nakoniec, nečakajte, že tu desiatim alebo dvasiatim vydajú nejakú knihu. Stále tu ide o reklamný projekt.

Anna10.1.2010
 

Vážení a milí, všetci, čo mi tu píšete, aká nie som dobrá. Ďakujem Vám za Vaše pripomienky a viem, že máte kus pravdy. Nie však všetkú. Všetci, čo tu píšeme robíme chyby. Ja možno najväčšie. Nerobím si nádej na nič. Mám radosť z písania a chcela som sa trochu so svojou radosťou podeliť. Trošku sa mi to i podarilo. A tiež, ani jedno dielo ani tu, ani v hnihkupectvách nie je také, aby sa všetkým páčilo. Všetkých Vás srdečne pozdravujem a prajem Vám nielen v písaní, ale i v živote veľa šťastia a radostných dní. Všetko dobré

fmx10.1.2010
 

Pani anna, opakovane, a este raz vas prosim, aby ste mi dopovedali na moju otazku..ja tu nikoho neodsudzujem, len som ohodnotil kvalitu diel.Ale pytal som sa, O ČO VAM TU IDE(mam vam to napisat anglicky alebo kolkovane?povedal som ziadne presladene komentare, aby som ja posobil ako agresor a vy ako asertivny inteligent.psychologiu som vystudoval)...to je vsetko co chcem vediet. A k jerrymu - nehovorim ze je to iba pre mladych, ale taketo typy by mali byt voci mladym tolerantnejsie...NEmyslis?

Jerry11.1.2010
 

Myslím, že sme asi v rovnakom veku a ja samozrejme nehovorím, že mladí nemajú mať šancu. Mladí majú mať šancu a ja som si tu už prečítal všeliaké dielka nad ktorými sa dá napríklad pousmiať a beriem ich s toleranciou a to nemusím byť žiadny literárny kritik. Nemôžeme však žiadať toleranciu od iných, ak sami nedokážeme byť tolerantní. Táto stránka je nastavená tak, že si sem každý môže dať čo chce a každý si tu môže čo chce prečítať, nech už ho k tomu vedie hocičo. Na to, aby tu boli iba zmysluplné diela by museli najať radu literárnych kritikov alebo prinajmenšom spisovateľov, aby vyberali to, čo sa dá čítať. Takto je to iba na nás.

Jerry1.2.2010
 

Nejde o to, že by som Ti nerozumel, ale ja jednoducho som zástancom toho, že keď je tento portál nastavený takto, tak potom každý si tu môže písať a uverejniť čo chce. Nechcel by som rozoberať šance mladým, pretože jednak neviem, či toto je nejaká šanca, dajme tomu že hej a jednak neviem, ktorí sú tí mladí. Ak nenapíšeš vek, môžeš byť aj za mladého. Ak budeme rozoberať vek a odsudzovať starých, že berú nejaké šance mladým tak sme presne takí istí ako oni a nemôžeme ich kritizovať za dobu, keď oni boli mladí. Preto \"nech brouka žít\".

fmx11.1.2010
 

Ide o to Jerry, ze ked uz tu spominas, ze je to na nas, PRAVE pre to by tu mali byt ludia seriozny. Ale chamtivost robi divy...Tu asi treba citoval Molierovho lakomca, ked sa chytil za paprcu, ked hladal peniaze, a vsetkych obvinoval...
\"AHA zlodej, už ťa mám!\"
Je mi z toho akurat nanic, ze prave ti mladi su na portali ti seriozni.

Jerry10.1.2010
 

Musím súhlasiť so Zandelee, že je to miestami nuda i keď snaha uvedenej autorky opísať všetko pekné je zrejmá, niekedy je to na škodu. Spočiatku ma trošku zaujali Čerešne, ale potom to skĺzlo naspäť k štýlu, ktorý však je k autorke primeraný. Trošku mi pripomína jednu pani, ktorá písala komentáre v Slovensku píše román. Ale celkovo si cením snahu staršej pani, opísať všetko pekné a vyjadriť cit k veciam.

Zandelee25.12.2009
 

Pani Hrabalová, nepopieram, že rada píšete (svedčí o tom počet vašich pridaných príspevkov za mesiac), no vyslovene ma IRITUJE to, že v profile autora nemáte napísané nič. Ani neviem prečo...
A k vašim dielam - nie su zlé, ale sú prispate prežité a nudné...Málokedy sa mi stane, že ma od čítania odradí hneď prvá veta...Ale to je iba môj názor, ktorý mám možnosť vyjadriť tu.
Zrejme iba nepatrím do okruhu tých pomaly už 7tisíc ľudí, ktorý vás síce klikli, ale ohodnotilo Vás dokopy cca 7...To je hrozivá bilancia.

Tina Van der Holland9.1.2010
 

Pre Zandelee: Hodnotenia pribúdajú, a ako - od dátumu Tvojho komentára ::)) Táto pani dostala aj mňa, začala Rozprávkami milej starej mamy a potom hups! 400 klikov za deň,dva. Neviem prečo som si myslela, že sa pri cca 20 príbehoch pozastaví a vylepší štylistiku, gradáciu ... Čo už, človek sa stále učí... Pozor na láskavé staré mamy!Čo keď nás potknú bakuľkou:)

Anna5.12.2009
 

Ďakujem Milanka, srdečne zdravím

milana5.12.2009
 

pěkný jarní fejetonek, s autorčiným názorem souhlasím, mám na zahradě také darované sněženky:)

Upozornenie správcu

Napíšte text v rámiku do poľa pod ním. V prípade, že nebude správne vyplnený mail_to_by_send

sec




 

Projekt

mediálne
podporujú: