IKARIKAR http://www.ikar.sk

Stávka (Tia)14.6.2012
 

4
 počet hodnotení: 24
prečítané 1250, Komentáre 82

 

 
Postavy sú vo vývoji. Niekdajšia Stávka sa zmenila. 
Obálka bude...
hodnotiť:
hodnotiť
12345

 


Komentáre

Ansia15.1.2013
 

Ahoj, ide skutočne o veľmi príjemné čítanie... Akurát, že mi to veľmi nápadne pripomína knihu Prelietavé známosti od Lloydovej a Reesa. V každom prípade, keby som v minulosti túto spomínanú knihu nečítala tvoj nápad /jeden príbeh z pohľadu dvoch ľudí opačného pohlavia/ by mi prišiel vysoko originálny. V každom prípade ti tlieskam :o)

Sherry (autorka Stávky)14.10.2014
 

Knihu prelietavé známosti som nečítala, ale asi by som mala, aby som vedela, ako to písať nemám, nech to predsa nie je kópia. Po novom sa na knižnom trhu objavuje veľa kníh písaných z pohľadu viacerých osôb. V čase, keď som začala písať Stávku, som také videla možno dvakrát za celú dobu môjho čítania, už to nie je nič nové, no napriek tomu dúfam, že to zvládnem a svoje postavy odlíšim :)). Štýlom aj myslením. Niekedy sa mi to zlieva, predsa nie som schizofrenička... Každopádne, ďakujem za komentár :))

Eric Pedaja4.1.2013
 

Ahoj :-) ako som vravel, vrátil som sa k tvojmu dielu...
Neviem prečo, ale po tom prečítaní charakteru postáv som si spomenul na spoločenskú hru Bang! So strange :-D ale k dielu:
Ako stále, som fandom tvojich opisov. Tvoja hra so slovíčkami je úžasná, tie metafory, prirovnania, len potešilo by viac priamej reči a viac napätia. Pozor na úvodzovky, na mnohých miestach vynechávaš tú konečnú. Mozgové šťavy :-D krása... Máš veľké plus za štýl ktorým tvoríš. Píšeš knihu, ktorá sa zároveň tvári ako hra.
Už len taka otázka. Kde je zvyšok? Mne 3 strany nestačia :-D mňa práve múza opustila tak mám čas čítať a zisťujem že už niet čo :-D rýchlo pls :-)
a ako stále držím palce a dúfam že raz keď vojdem do Panta Rhei zasvieti tam Stávka ;-)

Sherry (autorka Stávky)14.10.2014
 

Tak dúfam, že aj pokračovanie a nový šat Ťa bude tak baviť ako predchádzajúci. Ja síce nie som presvedčená o tom, že by som chcela Stávku vidieť vydanú, ale teší ma, keď si to niekto napriek jej všetkým nedostatkom myslí :D.

Adhara25.12.2012
 

Ahoj,
Prečítala som si len prvé tri stránky – viac tu toho (momentálne) zverejneného nie je.
Priznám sa, dielo som si všimla už dávno a dosť dlho som ho obchádzala, ako niečo, čo možno raz skúsim. I napriek tomu, že takéto myšlienky sa u mňa zväčša nezrealizujú, v tomto prípade sa to stalo. Aby som pravdu povedala, bolo pre mňa sklamaním, keď som zistila, že ide o klasický príbeh dobyvateľ versus nedobytná. Takých príbehov je plno. Nečítala som nijaký z nich, pretože ma vždy spoľahlivo odradili ich anotácie. Neviem prečo, ale od názvu Stávka a od obálky (mimochodom, je veľmi vydarená), som si sľubovala čosi originálnejšie. Nuž ale čo už, pokračovala som v čítaní. Spracované je to dobre, celkom vycibreným, vydareným štýlom, no sem-tam na mňa čosi pôsobilo trochu silene, alebo ma nútilo pár slovíčok či viet preskočiť. Cítiť za tým, myslím, snahu, väčšinou úspešnú, len občas priveľkú. Ani to nedokážem správne vyjadriť. Celkový dojem zo spracovania je skôr dobrý ako zlý. Celkom rada by som sa pozrela, ako to bude pokračovať. Ak však Adam a Kamila k sebe zahoria veľkou láskou, bude to pre mňa definitívne sklamanie, hoci nie neočakávané.

autorka príbehu: Sherylin25.12.2012
 

Ahoj.
Je mi ľúto, že nápad zatiaľ považuješ za sklamanie, nemám to za zlé, nápadov podobných bolo mnoho, ale... Anotáciu ešte musím upraviť, pretože celkom nezodpovedá „novej“ realite. Ako si si zaiste všimla, je uverejnených iba málo kapitol. Prednedávnom som začala pridávať „opravené verzie“ (mení sa človek, mení sa tvorba). Bola by som rada, ak by si mi vedela napísať, čo ti konkrétne prekážalo, čo ti pripadalo silené, čo si preskočila pri čítaní -pomohlo by mi to, pretože neviem objektívne posúdiť svoju tvorbu. V prípade, ak nie, rozumiem, pretože sama viem, koľko času zaberá takéto vychytávanie múch, ale určite rada prijmem tvoje postrehy a som rada za to, že si mi napísala tento komentár. Aby som nič nevyzradila o deji, prezradím niečo o sebe: Nie som zástankyňou príbehov „zahorím veľkou láskou a zahrniem svoje dielo vyznaniami.“ ;)

Adhara26.12.2012
 

Nemám problém robiť podrobnú recenziu, ale len vtedy, keď mám aspoň akú-takú istotu, že si autor po nej na mňa nevezme fakle a vidly. Z komentárov vidím, že Ty svojich komentujúcich, ani tých kritických nelynčuješ, tak to teda skúsim. Je pravda, že námet považujem za otrepaný, na druhej strane, možno Ťa poteší, že na Mámtalente som za tie tri roky, čo sa tu pohybujem, čítala dohromady tuším len tri diela na neotrepané témy a ani z tých nebolo žiadne také originálne, aby som z neho padla na zadnicu. :-) A medzi vydanými knihami je to podobné.
Nuž a k tomu, čo mi prekážalo. Najprv musím pripomenúť, že ide len o môj vysoko subjektívny názor, ktorý bude iste ovplyvnený mojou averziou voči vzťahovým a otrepaným témam všeobecne a tiež z toho vyplývajúceho následku, že takýchto diel veľa prečítaných nemám. Navyše, ako som spomínala, nejde o nijaké mimoriadne nedostatky, ktoré by ma jednotlivo prinútili knihu odložiť, keby bola v tlačenej forme a navyše sama si nie som istá, kde je pes zakopaný. Príčiny slabých zlých pocitov sa hľadajú ťažšie než silných. Napriek tomu dúfam, že nasledovné slová Ti hádam budú trochu prospešné, lebo ako sama píšeš, autor nevie svoju tvorbu objektívne posúdiť.
A konkrétnejšie:
Hneď prvé vety o kráse na tretej “strane”. Niežeby boli zlé. V tlačenej knihe čítanej pri svetle lampičky pri posteli by nevadili. Ale nie pri počítači, kde ma pália oči od žiariaceho monitora a viem, že by som namiesto čítania mala robiť x užitočnejších vecí. Preto len dychtivo preskakujem podobné úvahové a opisné pasáže a hľadám, kde sa konečne začne čosi diať. Takže toto je skôr chyba použitého média a mňa ako Teba. :-)
Čo je v mojich očiach trošku silené:
Opis Kamily. Konkrétne rozmazaný tmavý rúž na perách. Vzhľadom na moje vlastné skúsenosti ma to nepresvedčilo. Niečo mám totiž s Kamilou spoločné. Tiež je mi jedno, ako vyzerám. A preto sa jednoducho vôbec nemaľujem. Načo by som vstávala skôr a vynakladala námahu na to, aby som podčiarkla, čo je už aj tak evidentné – že vyzerám hrozne. Preto mi nejde do hlavy, prečo by hrdinka zabíjala čas maľovaním, keď sama si zreteľne uvedomuje, že je aj tak odpudzujúca. Akoby jej vzhľad nebol ľahostajný, akoby priam chcela byť škaredá a to až natoľko, že vynakladá námahu navyše, aby bola škaredá. Toto pre ženu veľmi netypické správanie by však muselo mať nejaký dôvod. Ak nejaké zdôvodnenie príde neskôr, OK, ako čitateľ by som si bola ochotná naň počkať. No kým nepríde, bude ma kdesi v kútiku vedomia hrýzť.
Ďalej, Adam. Na troch stránkach tri jeho charakteristiky, ktoré v druhom a treťom prípade veľmi obsiahlo hovoria o tom istom. To mi na tom pripadá silené, to dôkladné, vytrvalé a polopatistické presviedčanie, akej je Adam povahy. Asi je toho priveľa, alebo by to chcelo väčšiu rozdielnosť pri pohľade v prvej či druhej osobe, neviem. Adam mi pripadá príliš čiernobiely, teda v tomto prípade čierny. Na jednej strane chápem nutnosť silného kontrastu medzi dvoma hlavnými postavami a chválim ju (silné kontrasty mám rada). Na druhej strane sa ale nemôžem zbaviť pocitu akejsi umelosti tejto postavy. Čisto pocitovo hádam, že je Ti zmýšľanie takýchto mužov úplne cudzie, nemáš preň ani trochu sympatizujúceho pochopenia (to by bolo v poriadku, ja tiež nie). Pravda je možno iná, ale toto na mňa skrátka tak pôsobí. Adamove argumenty obhajujúce jeho myslenie (“Lásku máte drviť a znehodnocovať” “Nechápal som, čo iné na tom ženy mohli riešiť”), ktorých je veľa, ale v konečnom dôsledku len kĺžu po povrchu, mi neumožňujú pochopiť túto postavu a sympatizovať s ňou ani na tú krátku chvíľu, kým čítam toto dielo. Vo mne indikujú jednoznačné: zlá, zlá, zlá postava. Možno to bol zámer, možno mal byť Adam naozaj prvotriedny hajzel, ktorého čitateľ nemá mať ani trochu rád, ale v takom prípade sú tie ďalšie ponory do jeho psychiky otravné a týmto spôsobom postupne prestávam mať rada nielen Adama, ale aj autora. :-) Mne však tie opakované ponory do jeho zmýšľania pripadajú skôr ako nevydarený pokus presvedčiť čitateľa, že na tom Adamovom videní vzťahov je niečo pochopiteľné. To však nepôjde, ak ho nechápe ani samotný autor.
(Ups, a teraz začínam mať pocit, že čím dlhšie sa tu rozpisujem, tým menej budeš rozumieť mne :-)).
Tiež si nie som istá, či je dobrá tá extrémna podrobnosť popisov diania (“Nie dostatočne studený na to, aby ovlažil moje spotené telo”, “Hrdlo fľaše netrpezlivo vkladám do úst”, “Zvedavo sa otočím, aby som videla, kto sa priblížil za môj chrbát bez šuchotania nohavíc, klopkania topánok, akýchkoľvek zvukov, ktorými by dal vedieť o svojej prítomnosti”, “Nechápem, ako sa dostal za môj chrbát tak podozrivo potichu” – posledné dva vypísané príklady dokonca hovoria úplne to isté, to by som určite zredukovala, “Upriem na neho skúmavý pohľad”). Myslím, že chápem, prečo si ich tam dala – chceš zaostriť na daný okamih, detailami vystihnúť atmosféru do poslednej bodky. Podľa mňa to však chce väčšiu výstižnosť menším počtom slov. Šprtať sa v každom zlomku sekundy a nenudiť čitateľa si vyžaduje od autora priam vrcholové majstrovstvo.
Technická pripomienka: V Stanovej replike, asi v dvoch tretinách od začiatku druhej strany, máš niečo zle s úvodzovkami. Zrejme chýbajú horné úvodzovky za slovami: “...vieš aké sú a čo ti môžu”.
Niekde tu bol spor, či ponechať rozprávanie v prvej alebo tretej osobe. Mne osobne prvá osoba sedí, v tomto smere by som nič nemenila.
Skúšala som tam toho nájsť viac, ale nemôžem si pomôcť, na druhé prečítanie mi to pripadá akési lepšie. :-)
Sorry, ak som dačo neodcitovala úplne presne, ale tento systém neumožňujúci kopírovanie textu spôsobuje muky a otrasnú stratu času komentujúcich.

autorka príbehu: Sherylin26.12.2012
 

Fakle a vidly, božechráň!

No, ja som si nevšimla žiadnu negatívnu recenziu na Stávku, dokonca aj tvoju pokladám za pozitívnu. Vidím, že si nečítala hodnotenie Stávky – ani to nerob, ak si zvedavá na pokračovanie. Obsahuje spoilery! Zrazu by ti bolo jasné, čo nebolo, ale ak máš pocit, že ti to neprekáža, možno ti to niečo objasní. Opis Kamily teda má svoj dôvod, beriem, čo si povedala, že je to OK.

Nad tým Adamom premýšľam. Najviac ma asi trápi, čo by malo ísť von, aby som nekecala vždy o tom istom. Fáza škrtania je dôležitá, no škrtať je ľahšie ako dopĺňať (teda aspoň pre mňa, zas nelipnem na všetkom, čo vypotím, škrtám veľa). A či je mi zmýšľanie takých chlapov vzdialené? Podľa vlastnej skúsenosti, oni to nepovažujú za zlé, je to len spôsob, ako žijú. Neuvedomujú si, že môžu niekomu s tým, ako sa správajú, ublížiť. Tie opakované ponory, vedela by si mi vypísať tie vety. Sú to tie, ktoré si už uviedla? Asi budem zase potrebovať odstup, aby som Adama dokázala prehodnotiť.

Beriem, že reči o kráse by v tlačenej knihe neboli zlé, teda kúsok tápania sa ešte dá zniesť. Časom ho bude stále menej a menej.

Extrémne popisovanie diania – súhlasím. S tým dačo urobím. Ináč je systém, ako kopírovať , ale neviem, či by som to mohla takto verejne napísať. Nie je ani ťažký. Možno ti ho napíšem na e-mail, ak by si mala záujem, určite by ti to veľakrát zjednodušilo prácu.

Mimochodom ďakujem pekne za konštruktívnu kritiku :).

Adhara26.12.2012
 

Mne sa zdalo, že v komentároch je veľa návrhov na zlepšenia a nápravy, za kritický považujem napríklad komentár od E.E. Ale zase žiadny nebol vyslovene zadupanie pod čiernu zem a uznávam, že je častokrát záležitosť uhla pohľadu, či sú negatívne, alebo pozitívne.
Hodnotenie som čítala, stadiaľ mám tuším aj ten spor o tom, v akej osobe by malo byť rozprávanie, ale nič mi jasné nie je. Nezdalo sa mi, že by toho veľa prezrádzalo, azda len to, že Kamila má dve osobnosti. To mi samo osebe však záležitosť s rúžom nevysvetľuje. Inak, ja ľahšie dopĺňam ako škrtám, a tiež radšej. :-)
Tak pošli na mail ten systém kopírovania, možno Ti tu potom tie ponory aj odcitujem. :-)

autorka príbehu: Sherylin27.12.2012
 

Už som poslala ;).

Adhara29.12.2012
 

Nič mi neprišlo.

autorka príbehu: Sherylin29.12.2012
 

Znova som poslala správu.

Jowana3.12.2012
 

Ahoj :) čítala som si trochu z komentárov, ale nejak som sa strácala, tak sa pýtam pre informáciu, či ešte pridávaš kapitoly :) pretože sa mi to moc páči, je to písané štýlom, ktorému rozumiem a je mi blízky.. vždy keď čítam mi napadne otázka, koľko máš rokov??
Kamila a Adam si ma úplne pripútali, som veľmi zvedavá, ako sa to medzi nimi bude vyvíjať, myslím, že máš pripravené niečo veľké ;)

Sherylin Lee3.12.2012
 

Ahoj :). Budem pridávať kapitoly. Vekovo som blízko ku Kamile a Adamovi. Ak sa nemýlim, Adama som uviedla, že má dvadsaťjeden :). Či mám pripravené niečo veľké? Neviem :D. Prerábam niektoré kapitoly. Nie obsahovo, ale štylisticky, gramaticky a inak. Snažím sa ísť do hĺbky :). Dúfam, že sa Ti to bude aj napriek tým zmenám páčiť. Myslím si, že aktuálne pridávané kapitoly viac odpovedajú mojim predstavám. Som rada, že si mi napísala a celkovo ďakujem za povzbudivý komentár.

Eric Pedaja13.11.2012
 

Ahoj :) tak som sa pristavil aj k tvojmu dielku. Hneď na začiatku prológu taká menšia chybička, máš tam Krása?\"...prečo len jedna uvodzovka? krajšie by to bolo s dvomi. :) Mimochodom strašne sa mi páčia tvoje prirovnania, opisy a frázy, normálne ich žeriem :D

Ďalej tam kde už spomínaš Stana je tam, že ukázal na ženskú oblečenú...za tým \"ženskú\" by mala ísť čiarka.

Máš to podelené na zvláštny tip odsekov...čitateľa to trošku môže zavádzať, radšej by som dával obyčajné (myslím tie veľké medzery medzi vetami)
Keď počas čítania ešte niečo nájdem, dám ti vedieť, pomôžem ;) zatiaľ sa mi to páči, máš na veľa, držím palce ;)

autorka príbehu - Sherylin14.11.2012
 

Ahoj. Ďakujem pekne, nevšimla som si to, lebo prológ som aktualizovala (ale ešte stále nie je taký, ako by som ho chcela mať), takže som zrejme zle prekopírovala text z dokumentu, ktorý mám v PC.

Jéééj, som rada, že sa Ti páčia :), nemyslela som si, že sa niekto práve nad nimi pozastaví.

Neviem, čo všetko si čítal, tak dúfam, že aj aktualizácie budú dobré.

Dobre, pozriem sa aj na tú čiarku za tým \"ženskú\".

Tieto odseky spočiatku aj mňa rozčuľovali (hlavne, ak som ich našla v knihách) a premýšľala som nad tým, že ich zmením. Uľahčí mi to dokonca prácu. Zrejme sa k tomu dostanem vtedy, keď nahodím určité kapitoly nanovo.

Veľmi pekne ďakujem za postrehy, tie sa vždy zídu ;). Vážne, ak si ešte niečo všimneš, tak budem rada, ak mi dáš vedieť =).

Viktor4.11.2012
 

Ahoj, pekný moderný príbeh, v ktorom aj istá neotesanosť vyžaruje prekvapivou energiou. Držím palce.

autorka príbehu: Sherylin4.11.2012
 

Ahoj. Na určitých druhoch \"neotesanosti\" (aké zvláštne murárske slovo) sa pracuje :), iné sa ponechajú. Ďakujem pekne :).

Daisy24.10.2012
 

Ahoj,
zapísala som si pár poznámok ku gramatike:
- Jediné, čo som cítila(,) bola neskutočná spravodlivosť (chýba čiarka)
- mužov v čiernom – nemalo by to byť veľkým začiatočným písmenom, ak je to názov filmu?
- potom všetkom – mne by sa viac hodilo s medzerou: po tom všetkom
- zo svojej pamäte - asi by malo byť z pamätI, pretože pamäť ľudská sa skloňuje podľa vzoru kosť, éčko by bolo, ak by šlo o \"počítačovú\" pamäť - aspoň dúfam, že si to dobre pamätám zo školy.
- Tentokrát viem(,) do čoho idem. (čiarka)
Prečo by som SA to robila, ak mám len minimálnu.. (zrejme len nejaký preklep)
- a nespýtam sa(,) či je normálny. (čiarka)

Inak obsahovo v pohode. Viem, že nemôže byť každý diel nabitý vtipom a patria sem aj časti, vďaka ktorým pochopíme, prečo postavy konajú tak, ako konajú a vďaka tomu sú reálnejšie. Teším sa však na nejakú \"akciu\".

Veľa šťastných kopnutí múz :)

Sherylin Lee24.10.2012
 

Opäť ďakujem. Čo by som robila bez tých, ktorí po mne kontrolujú? (To, čo ja nevidím :D). Obvykle uverejňujem po kontrole kamarátky, ale má toho veľa a nechcem ju otravovať.

Ďakujem aj za prianie ;). Akcie sa určite dočkáš. Jedna už nasleduje, ale to je zrejme \"očividné\".

Gabriela22.10.2012
 

Ahoj, tvoj pribeh sa mi paci. Myslim ze tak trochu mi to pride ako realny pribeh dnesnej doby. Paci sa mi ako tie postavy na seba reaguju ako sa postuchuju navzajom, uz teraz tam citim chemiu...teda ak to nie je len vy plod mojej fantazie :) citala som aj komentare k pribehu, aj ja som vzdy zacala pisat a nikdy som nic nedokoncila, nebola som si nikdy ista ci je to dobre tak som to ani nedokoncila, no a tym chcem povedat :D ze obdivujem to ze to sem das aj napriek pochybnostiam , na kt. Nemas dovod :) bolo by skvele ak by si pridavala dalsie casti aspon 2 krat do tyzdna, tesim sa na pokracovanie :)

autorka príbehu - Sherylin23.10.2012
 

Ahoj, ďakujem za reakciu! :) Potešila.

Rozmýšľam nad tým, či by sa to mohlo stať? No, myslím si, že miestami aj mohlo. Niektoré veci \"čerpám\" zo života. Ale, ak by som mala vychádzať iba zo skutočných
udalostí, príbeh by som premenovala na PRAVDA alebo ODVAHA (určite tú hru poznáš). Niekedy sa to môže pekne zvrtnúť a zrazu človek zisťuje, že odvahu skutočne potrebuje mať, aby do niečoho šiel.

No, a možno si čítala, že príbeh by som chcela dokončiť do konca roka :), takže ak mi do toho nič nepríde, tak sa mi to podarí :) a časti budem pridávať dosť často =).

A že nemám dôvody na pochybnosti? Myslím si, že to vždy môže byť lepšie (dôvod tu je). Uverejňujem to, pretože celkovo na deji nič nechcem meniť (dej ostáva, do toho zasahovať nebudem), ale viem, ktoré kapitoly nie sú také, akými by som ich chcela mať (napr. prológ).

Chémia by tam mohla byť :), ak to cítiš, tak som rada, ale zas nechcem, aby to bolo také \"uvideli sme sa a zrazu bum, trieskalo to s nami\".

Každopádne ďakujem. Ani si nevieš predstaviť, akú radosť spôsobil Tvoj komentár.

Gabriela23.10.2012
 

Presne, castokrat tu odvahu potrebujeme :) ale zivot je aspon zaujimavejsi. No toto ma rozosmialo :D /\" uvideli sme sa a zrazu bum,... /\" urcite to nie je take, je to skor take nevtierave tak akurat si to vystihla :) paci sa mi to. Som rada,ze sa chystas to dokoncit tak rychlo, pretoze tvoj pribeh mi sprijemnuje pobyt v USA kde je vsade naokolo iba anglina, a tvoj pribeh mi robi radost, uplne si na vtiahla do deja...ja dakujem ;)

autorka príbehu: Sherylin23.10.2012
 

No rýchlo, ako rýchlo :). Píšem to už v podstate dva roky, len spočiatku som to brala, ako napíšem dačo a ostatní čitatelia to budú tvarovať (nikdy by som som svojim hrdinom nedala meno Kamila a Adam, ale teraz si neviem predstaviť, žeby sa volali inak - presne s týmito menami sú dokonalí). O väčšine vecí sa hlasovalo a potom som príbeh nechala tak. Časom som sa k nemu vrátila a teraz ho tretíkrát budem prepisovať. A zrazu som v tom bode, keď viem, že ho dokončím a viem, čo ešte musím zmeniť, aby to vyzeralo tak, ako si prajem.

Dúfam, že keď príbeh prebehne menšou zmenou, ešte sa Ti to stále bude páčiť. Zistila som, že dievčatá sú emocionálnejšie (teda väčšina z nás je citlivejšia a nepretvaruje sa pred sebou, môžeme mať svoje vtipné chvíľky a môžeme si o druhom myslieť, že je debil, ale viac veci prežívame, viac to opisujeme). Dúfam, že toto sa mi podarí vniesť do Kamilinej časti.

A knižky v angličtine sa Ti nepáčia? :) Alebo Ťa už hnevá tá angličtina? Ja by som bola veľmi rada, ak by som vedela písať dobre po anglicky, pretože to otvára nové vráta, nové možnosti. A Ty získavaš v cudzej krajine skúsenosti, ku ktorým by si na Slovensku nikdy neprišla. Určite je lepšie niečo zažiť, ako o tom čítať :). Ak budem chcieť písať niečo o Amerike, aspoň viem na koho sa môžem obrátiť :D.

Uff, zase som sa rozkecala. Ospravedlňujem sa, ale mám to vo zvyku :D. Príliš som si zvykla na blogerský život a neviem písať komentáre s mierou :D.

Budem rada, ak aj neskôr vyjadríš svoj názor na dielo.

Gabriela24.10.2012
 

Paci sa mi tvoja ukecanost :D Myslim ze by sme si sadli :D no knizky v anglictine citam, ale este stale ju musim dost zdokonalovat takze moje citanie vyzera asi tak ze si podciarkujem comu nerozumiem a musim si to prelozit, a nie je to systematicke... Ak mi rozumies co myslim, je to ako keby som pozerala DVD a kazdu minutu som dala pauzu aby som odbehla nieco robit :) anglictina ma hneva jedine vtedy ak niekto rozprava prirychlo a ja to nestiham vstrebavat :D ale to som viac nastvana na seba :) samozrejme ak ti budem moct pomoct tak pomozem. :) vyjadrim sa rada, aj ked som len obycajny clovek, kt. Nevie vela o pisani knih, ale rada ich citam...:)

Sherylin24.10.2012
 

Si asi prvý človek, ktorý povedal, že sa mu páči moja ukecanosť :) - poteší. Aký je vlastne časový posun medzi Slovenskom a miestom, kde sa momentálne nachádzaš? Pozerala som, že príspevok pridaný o 4 dačo, tak si hovorím, že to budeš zrejme Ty :). Rýchlo som sa prišla pozrieť. Ak by si chcela, môžem sa Ti ozvať aj na email. (Ten si už viem vystopovať pomocou MT-čka, len neviem, či ho aj používaš). Daj vedieť, či súhlasíš a tak môžeme viesť plodnejšiu diskusiu, ktorú nám nikto nebude čítať :D.

Gabriela24.10.2012
 

Asi to bude preto lebo som rovnako ukecana :D casovy Posun je 6 hodin, teraz som trebars doranajkovala je tu este len 9 hodin :) samozrejme budem rada, rozmyslala som uz nad tym ako sa skontaktovat bez toho aby som to robila verejne :)

Daisy16.10.2012
 

Ahoj,

tak som sem znova zavítala a do očí mi udreli dve vety, v ktorých sa mi čiarka akosi nevidí: \"Nechápem, tie jej dve osobnosti.\" a \"Posledné vety, si čítam viackrát.\"
A ešte som si všimla, že raz si napísala Bad_boy1 a raz len Bad_boy bez jednotky.
PS: Som zvedavá na ten bod, do ktorého sa mali Tvoji hrdinovia dostať, aby si mohla pokračovať rýchlejšie s písaním. :)

autorka príbehu: Sherylin16.10.2012
 

Jej, ďakujem pekne. Hneď to pôjdem opraviť. Ani neviem, čo tam robia - nepatria tam. Si dobrá.

Vďaka tomu, že sú to iba minikapitolky, to vyzerá tak, že toho mám veľa, ale opak je pravdou. Ten bod? Naznačím len toľko, že je to o dve kapitoly :), vrátane tej, ktorú pridám najbližšie.

Daisy18.10.2012
 

Iris? Thumbs-up! :) Aj moja najobľúbenejšia skladba... Kamila je vtipnejšia ako Adam, čítam ju radšej. Tá pružina vo vlasoch sa mi páčila. Mne sa podarilo pri nudnej prednáške akurát tak zababrať si prsty od pera.

autorka príbehu - Sherylin18.10.2012
 

Áno, Iris :). Milujem tú pesničku. Som rada, že ju poznáš.

Väčšinou už ani nepoužívam pero s pružinou, lebo u mňa nuda nikdy nedopadla dobre :). A máš šťastie, že Ty si si zababrala len prsty. Ja minule celú ruku (pero púšťalo farbu akoby malo pomočovacie problémy, Tesco kvalita to istí). A ja, aká som múdra, som sa z nudy dotýkala svojej tváre, takže som nakoniec vyzerala akoby ma na prednáške zbili :D :D.

Ináč doteraz som si myslela, že máš radšej Adama :D.

autorka príbehu: Sherylin14.10.2012
 

Už je napísané dopredu veľa, veľa (cca 11 takýchto minikapitol). Máte sa na čo tešiť (tí, ktorí čítate). Ešte neviem, ako budem pridávať. Ako navrhujete? Ak nenavrhnete, tak to bude dvakrát do týždňa... Možno raz. Dajte vedieť, nech viem, či sa to vôbec \"oplatí\". :D Alebo či ste už na Stávku zanevreli.

Daisy15.10.2012
 

Ja by som navrhla pridávanie kapitol v kratších časových úsekoch, pretože takto po dlhšom čase som aj zabudla, kde som skončila, takže dva-trikrát do týždňa by bolo OK. Je to také príjemné spestrenie počas stresujúceho semestra.

Sherylin Lee15.10.2012
 

Aj pre mňa je lepšie pridávať častejšie, lebo mato núti aj častejšie písať. :) Doteraz som nepridávala preto, lebo som nevedela, ako mám pokračovať (ako dostať svojich hrdinov, do toho bodu, kde ich potrebujem mať). Takže teraz, keď sú už tam, kde ich potrebujem mať, dúfam, že to pôjde \"rýchlejšie\". Ďakujem ;).

autorka príbehu: Sherylin15.10.2012
 

*ma to

Daisy18.9.2012
 

Ach, baví ma to čítať. Nedokážem vôbec odhadnúť, čo bude nasledovať, aj keď koniec si viem živo predstaviť :)
Len pekne píš ďalej :) Darí sa Ti to!

autorka príbehu: Sherylin18.9.2012
 

Nemám rada predvídavosť :), takže s tým koncom, si si istá? :D Moja učiteľka na základnej na mňa vždy kričala, že trpím cynizmom a neverím na normálne konce. Potom, keď príbeh dokončím, povieš mi svoju verziu, ok?

Daisy18.9.2012
 

Nie som si istá koncom, ale viem, aký by som si priala. :)Teším sa, ako ma prekvapíš.
PS: Prečítala som si v Tvojom profile, že sa nechystáš Stávku vydať a ani prihlásiť do LC. Podľa mňa je to škoda. Teda ešte neviem, ako budeš pokračovať ďalej, ale za pokus by to stálo. Niekedy si ľudia radi prečítajú oddychovku bez hlbokých myšlienok a poučení.

Sherylin Lee - autorka18.9.2012
 

Aký by si si priala? Happy end? :) Mám rada happy endy, ale také reálne. Dúfam, že prekvapím.

PS: Nie, nechystám. Síce chcela by som ju mať egoisticky pre seba v tvrdej väzbe, ale to si môžem vydať na vlastné náklady. Stálo by ma to do takých 12 eur :). A do LC by som to neprihlásila, pretože poznám svoj názor na toto dielo a nechcem, aby mi nejaký porotca povedal, čo si vlastne myslí (bojím sa, žeby som s ním súhlasila a svojmu neposlušnému dieťatku vynadala, hoc ho svojím spôsobom ľúbim).

Viac, ako na deji, mi záleží na postavách (dej sa dá zmeniť, ale postavy sú proste postavy). Chodím s nimi spávať, myslím na to, čo s nimi najbližšie spravím a mám ich rada. Nechcem počuť, aké sú a čo všetko robia zle. Na knihu to jednoducho necítim, ale dielo bude možné čítať online na mojej stránke (a na to sa už teším). Svoju autorskú kariéru si predstavujem inak ako väčšina autorov na MT-čku. No to chce čas a moja tvorba ešte musí zrieť.

Sherylin Lee - autorka18.9.2012
 

PPS: Každopádne ďakujem za komentáre. Zohrievajú ma v tomto mrcha počasí.

Sherylin Lee - autorka16.9.2012
 

Milí čitatelia, možno ešte zvyknete sem prísť a pozrieť sa, či nepridávam novú časť zo Stávky. Zatiaľ nové časti driemu v PC a čakajú, kým ich prefackám do uverejniteľnej podoby. Píšem, to áno, ibaže celkovo som spokojná asi len s prvou kapitolou Adama a po uverejnení celého diela, to opäť nechcem celé prepisovať, opravovať. Snažím sa neskĺznuť do povrchnosti, ale pri tomto diele sa mi to nedarí. Možno je to tým, že to pred dvoma rokmi vzniklo ako príbeh na pokračovanie, ktorý usmerňovali čitatelia.

Nebojte sa, keď pridám pokračovanie, budete o tom vedieť.

E.E.24.8.2012
 

Ahoj Sherylin, sa mi zdalo, že si na FB vyjadrila čosi ako túžbu po kritike. Tak som nahliadla a dovolím si skritizovať. Prečítala som len pár prvých viet. Ešte tak prvé dve by boli \"v poriadku\"/aj keď ten pokus o sebairóniu v druhej vete je dosť klišoidný, ale zas prečo nie - ľudia sa prežívaním často podobajú, tak aj lit. postavy/.No ďalej sa to rozplizne do neproduktívnej popisnosti, priveľmi horlivého vysvetľovania duševných pochodov - vhodné skôr do denníčka, ale nie je to nič literárne. Náladu a prežívanie bolo možné vyjadriť dvoma-tromi vetami a bolo by jasné, čo hrdinka prežíva, \"ako to má\", nepotrebuješ k tomu toľko prirovnaní a popisov v toľkých vetách /napr. typická ženská hystéria, dievča, čo sa chichoce, keď je v rozpakoch, ako tupá blondína atď. - btw. - tá blondína je strašné klišé!/. Aby sme si rozumeli, ja nemám nič proti prplaniu sa v prežívaní - pokojne o tom môže byť aj celá poviedka, ale nie týmto štýlom. Predpokladám, že si mladá, netuším, aká literatúra ťa inšpiruje, ale skús si čítať veci, kt. ťa oslovia /navodia atmosféru, vyvolajú pocit, že rozumieš, čo chcel autor povedať/so zreteľom na to \"ako\" sa mu to podarilo, čo na to potreboval. Väčšinou je to minimum slov a obrazov, ale presných a silných. Toľko odo mňa, snáď pomôže a ak nie, tak neuškodí:-)

autorka príbehu: Sherylin24.8.2012
 

Ďakujem pekne. Pravdupovediac tento úvod sa ani mne nepáči. Vôbec sa mi nepáči. Človek by sa spýtal, prečo som ho sem dala? Odpoveď je taká, že ak by som ho nedala, tisíckrát by som ho prepísala a znel by rovnako. Viem, že sa najprv musím pohnúť ďalej, aby som sa mohla vrátiť a prepísať ho.

Aj to je pravda, že nás ovplyvňuje to, čo sme čítali a naposledy. Jednoducho zlými vecami sa autor, resp. hocikto skôr nakazí a nejdem sa už ďalej obhajovať. Ďakujem za Tvoj názor.

Máš pravdu. Každopádne tých popisov je veľa a celkovo sú umelé (jak len nenávidím, keď skĺznem do tej umelosti!)

Paulína P.23.8.2012
 

Som rada, že som sa nudila a hľadala niečo veľmi dobré, lebo som to aj našla. Prosím pridaj čo najskôr ďalšiu časť. Je to zaujímavé a veľmi sa mi to páči. :)

Sherylin Lee23.8.2012
 

Veľmi dobré si predstavujem kúsok ináč, ale som rada, že sa Ti to páči :). Ďakujem za komentár.

Daisy22.8.2012
 

Nechcem vyzerať nedočkavo, ale to ťažko zakryjem, keď už sem píšem.
Akosi neušlo mojej pozornosti, že sem nič dlhšiu dobu nepripudlo. Ja viem, ak múza nekope, tak sa môže autor aj poskladať. Ale možno Ťa tento komentár poteší a múzu nakopne. A potom mi aj na maili zabliká pošta s odkazom na novú kapitolu.

Sherylin Lee22.8.2012
 

Čakala som na nejakú nedočkavosť :)). No v skutočnosti je kapitola napísaná, problém je s úvodom tej kapitoly a hoc som ho šikovne napísala, nedopatrením som ho neuložila (prehľadala som celý PC a neviem nájsť opravenú čas). Takže ho musím napísať nanovo - čo asi potrvá (nie preto, že by ma nič nenapadlo, ale skôr preto, že sa mi teraz nič nezdá dosť dobré).

Daisy16.8.2012
 

Je to dobré. Teraz sa mi viac páčila Adamova časť, bola vtipnejšia. :) Len v Kamilinej časti sa mi zdá čudné, že sa najskôr osprchuje a potom chce ísť behať, kde sa spotí. To už potom môže ísť zase do sprchy...
Tak či onak, teším sa na ďalšiu časť - už klasicky :)

autorka príbehu: Sherylin16.8.2012
 

Inšpirovala som sa životom. Ja sa niekedy sprchujem aj pred behom (hlavne, keď je horúco) a potom sa sprchujem aj po behu. No možno tam dám vysvetlenie, veď je to len veta navyše. Nemyslela som si, že sa niekto nad tým môže pozastaviť. (Ale môže :D).

Aj mne sa viac páčila jeho časť, ale nechcem, aby boli rovnakí.

Kristy16.8.2012
 

Ja som tvoje dielo spoznala iba včera a je úžasné úplne ma pohltilo :) ale prosí mohli by ste mi s niečim poradiť :) ??? Ja som sem pridala svoje dielo už predvčerom a včera a vôbec tu nieje prosím poraďte mi :). Inač toto dielo si viem predstaviť aj v knižnom podaní ;)

autorka príbehu: Sherylin16.8.2012
 

Som rada, že sa Ti páči. Neboj sa, o chvíľu sa tu Tvoje dielo zjaví. Keď ide o tvoje prvé uverejnené dielo tak MT-čku to trvá tak dva tri dni (ja som prvýkrát čakala týždeň, lebo som sa registrovala pred Vianocami:D).

No ja si ho radšej v knižnom podaní nepredstavujem :D. Stačí, že bude na webe :D.

Klaudy14.8.2012
 

Ahoj, tvoje dielo sa mi neskutočne páči, máš úžasný, svieži, živý štýl písania, ktorý ma donútil zhltnúť všetky strany naraz :). Želám ti veľa úspechov a určite budem čítať aj naďalej :).

autorka príbehu: Sherylin15.8.2012
 

Som rada, že si to dokázala prečítať naraz. Snažím sa zámerne pridávať krátke kapitoly a vyjadriť v nich podstatu. Ďakujem veľmi pekne :). Takéto komentáre, ako je Tvoj, ma nakopávajú, aby som písala každý deň :).

Ľudka14.8.2012
 

Mám pocit, že tvoje dielo má potenciál na to aby vyšlo aj knižne ;) Veľmi ma to upútalo, má to proste jedným slovom štýl :) Nemám viac slov. Len tak ďalej. Uznávam.

autorka príbehu: Sherylin14.8.2012
 

Rastiem na výške od pýchy (žartujem). Na jednej strane, si ma veľmi potešila, no na druhej si uvedomujem svoje nedostatky. Viem, ako ďaleko sa nachádzam od svojho cieľa. Toto dielo píšem preto, aby som sa dokázala sústrediť na psychológiu postáv a preto, že sa mi píše pomerne ľahko (jedna dejová línia). Snažím sa to odľahčiť a nehovorím, že je to zlé (predsa som autorka tohto diela, nebudem sa zhadzovať) ibaže si myslím, že na trhu je podobných diel dosť. Ale aj tak si ma potešila. Ďakujem Ti za komentár :).

Daisy14.8.2012
 

Som zvedavá, ako sa bude tváriť Adam, keď uvidí, ako sa z Kamily v aute stáva kráska. Ak ju vôbec prenasledoval. Čo dodať, opäť skvelo napísané, opäť sa teším na pokračovanie. No mala by som na Teba jednu prosbu. Keď budeš pridávať novú kapitolu, mohla by si odčiarknúť políčko: Odoslať info o novej kapitole zaregistrovaným? Nečekujem to tu pravidelne a nerada by som prišla o nejakú kapitolu. Ďakujeeeem!

autorka príbehu: Sherylin14.8.2012
 

Nevedela som, ako funguje to \"odoslať info o novej...\", ale dobre, označím to tam. A že aká bude jeho reakcia? :) Radšej k tomu do komentára nič konkrétne neprezradím, len poviem toľko, že ju prenasledoval. Nebudem predsa zbytočne naťahovať kapitoly :). Som rada, že Ťa to baví :D.

Zuzana13.8.2012
 

Dobré. Keď píšeš v mužskej osobe, píšeš ako muž. Podarilo sa ti vytvoriť autentické a plastické postavy, drž sa línie a nezbanálni to.
Chválim grafiku - na jedničku.

autorka príbehu: Sherylin14.8.2012
 

No postava Adama sa mi píše dokonca lepšie, ale stále sa bojím, že skončím v plytkých vodách ženských myšlienok. Ďakujem za radu. Snažím sa ich udržať v línii, do ktorej patria.

Naty13.8.2012
 

Tak na tejto kapitole som sa fakt nasmiala. Má to dobrý spád a je to zábavné. Tak držím palce a dúfam, že toto aj dokončíš. :D

autorka príbehu: Sherylin14.8.2012
 

Prečo? :) Čítala si azda niečo, čo som nedokončila? :D Neboj, som na najlepšej ceste, aby som toto dielo dokončila. Ďakujem za palčeky, zídu sa mi.

Daisy12.8.2012
 

Celkom fajné, páči sa mi, že to prelínaš aj z pohľadu dievčaťa, ukončenie kapitoly ma navnaďuje na ďalšie prečítanie, presne tak to mám rada a dobre dávkuješ kapitoly, aj keď by si mohla pridávať častejšie, ale viem, že keď to nejde, tak to nejde :) Prajem veľa inšpirácii v písaní!

autorka príbehu: Sherylin12.8.2012
 

No postavy sa budú pravidelne striedať. Raz bude \"hovoriť\" Adam a raz Kamila. Úvod som chcela nechať taký všeobecný :). Zajtra by som chcela pridať pokračovanie, pretože si už odležalo svoje povinné dva dni (pomaly už aj viac :D).

Ďakujem pekne, inšpirácia sa stále zíde.

KattyNka12.8.2012
 

Ahoj Sherylin, zatiaľ ti to ide dobre. Teším sa, čo bude ďalej. :-D

Sherylin Lee12.8.2012
 

Poteší, keď sa niekto teší na to, čo bude ďalej. Podľa mojich výpočtov ďalšia kapitola bude uverejnená už zajtra :).

Veronika :)5.8.2012
 

Ľahké, zaujímavé, zábavné :) Bravo Sherylin :) Teším sa na pokračovanie.

autorka príbehu: Sherylin6.8.2012
 

Najťažšie je ostať v tej ľahkosti. Táto kapitola bola pôvodne na tri A4. Veľa času mi zabralo škrtanie. (Je to dôležité? Posúva sa príbeh aj bez týchto viet? Napokon som polovicu textu vyhodila :D). Dúfam, že to bude lepšie, lebo zatiaľ z toho nemám ten dokonalý pocit dokonalej spokojnosti :). A možno taký pocit nebudem mať nikdy.

Natália M.31.7.2012
 

Ahoj Sherylin,
už dosť dlho som sa tak nepobavila pri čítaní ako teraz. Máš dosť zaujímavý štýl písania. Pocity, myšlienky a správanie Adama je vskutku zábavný. Mne sa to páči a už teraz sa teším na pokračovanie :).

autorka príbehu: Sherylin6.8.2012
 

Ďakujem. Pre mňa je náramne ťažké (teda ani nie ťažké, ale namáhavé) vžiť sa do mužskej postavy a vyjadrovať sa a vidieť svet, akoby ho videl chlap. Mohla som si to uľahčiť a písať v 3. osobe, ale možno aj to príde časom. Zámerom tohto diela je pobaviť :).

Naty31.7.2012
 

No konečne. Viac ako mesiac ti trvalo, kým si sem dala novú kapitolu. Neviem prečo ale trošičku mi to pripomína môj príbeh. :) Ale tvoj je už očividne o niečom inom. Škoda, že nedávaš častejšie, pretože by som nemusela dať taká stručná. Môžem povedať len jediné: Baví ma to. :)

autorka príbehu: Sherylin6.8.2012
 

Neboj, napravím to. Už mám napísané ďalšie dve (síce som ich mala omnoho viac, ale prepisujem, pretože mení sa ja, mení sa aj môj štýl písania a vnímania sveta). Onedlho určite uverejním ďalšiu kapitolu.

Lucinda28.7.2012
 

Ahoj Sherylin,
tvoj príbeh je jeden z mála, ktorý ma zaujal. Začiatok máš fakt dobrý a páči sa mi ako prirovnávač to, čo robia k dostihom. Teším sa na pokračovanie.

autorka príbehu: Sherylin30.7.2012
 

No som rada, že sa páči :). Ja som si síce všimla nejaké chyby, ktoré idem rýchlo napraviť :). Dúfam, že pokračovanie sa bude tiež páčiť (ale to sa už opakujem :D).

Daisy17.6.2012
 

Chválim, po dlhom čase ma tu na portáli naozaj niečo zaujalo. Zaujímavá anotácia, pekný obal knihy, dôveryhodné dialógy,nie príliš veľa textu na jednu stranu, nevšimla som si ani gramatické chyby. A som celkom zvedavá aj na pokračovanie, takže sa sem určite vrátim.

autorka príbehu: Sherylin30.7.2012
 

No dúfam, že aj pokračovanie sa bude páčiť. Neuverejnila som ho doteraz preto,že chcem s ním byť aspoň na sedemdesiat percent spokojná. A ako ináč: Tvoj komentár ma veľmi potešil.

Sherylin (autorka príbehu)14.6.2012
 

No jedno je isté, nebude to ako telenovela. Neznášam telenovely :D, priam nenávidím. Ale zas sa nehrám ani na to, že sa viem vžiť do postavy muža :). Je to v podstate príbeh písaný z pohľadu dvoch postáv (ešte som nestihla sem dať ju :D) :). A koniec už tiež mám premyslený. Ak poviem, že je iný, ako tie ostatné, tak nebudem preháňať :).

Dobré prirovnanie s tým vyšším koňom :). Samozrejme, že musí byť, ináč by tento pokus o krátky román nemal zmysel.

Ako Adam je povrchný :), spočiatku určite. Toto je tá forma, ktorú hrá pred ostatnými, vlastne on sám seba presviedča o tom, že takýto je. Takže som sa ani nechystala uviesť nejaký hlboký monológ :). Niektorí ľudia sú jednoducho plytkí. Mohla som ho opísať ako nejakého citlivého džigola, ale realita je taká, že takéto inviduá sa v kruhoch mladých ľudí potulujú a naozaj ešte neriešia budúcnosť :)(a zas citlivý džigolo, kde sme, v sladkom románe? To určite nie :).)

Hrajú svoju formu, kým sú mladí, ale v podstate sú veci, ktoré ich trápia, len to nedajú najavo :). No aj tu beriem do úvahy, že z čerta sa anjel nestane.

Pokúsim sa dať príbehu tú správnu šťavu :). A keď sa mi to nepodarí, tak aspoň ten záver bude určite iný :).

Maxima Gali14.6.2012
 

Nemyslela som telenovelu.
Skôr film, kde sa podobná téma rozoberá.
Citlivý džigolo, bože chráň :).
Skôr tam chýba niečo osobné. Je jedno, či zlé, či dobré, len osobné. Vyzerá to skôr ako pohľad iného človeka na toho chlapca, nie ako jeho vlastné myšlienky. Formu hrať môže, vo svojej mysli formu človek takto nehrá. Aspoň ja toho nie som schopná a pochybujem, že niekto je.
Ale môže to tak ostať. Keďže mňa skôr zaujíma psychika človeka ako samotný dej, kde sa človek trochu posúva z povrchnosti, tak pokiaľ sa štýl nezmení, nemám to prečo čítať.
Iným sa to môže páčiť.

Sherylin (autorka príbehu)14.6.2012
 

Mám rada psychiku postáv, ich osobný svet, niečo, čo núti k zamysleniu. Väčšinu vecí píšem osobnejšie. Ale už pracujem na tých \"ponúknem o sebe čosi viac.\"

Myslela som aj na to, že by som túto časť prepísala do 3. osoby :), presne kvôli tomu, čo si napísala. Čo hovoríš, znelo by to tak lepšie?

Maxima Gali18.6.2012
 

No, musíte(musíš) zvážiť sama.
Pretože ja som videla iba tento text. Dôležité je vidieť text o niečo ďalej, kde tento u mňa nedostatok bude vyvážený. Autor má v hlave dielo rozčlenené, v jednotlivých častiach sa hrá, kde toho zo psychiky použije viac a kde menej. Ak je tomu tak, môže to ostať.

autorka príbehu: Sherylin30.7.2012
 

Ďakujem pekne za rady. Na diele pracujem. A ako stále, opäť som aj v prvej kapitole našla chyby :).

Maxima Gali14.6.2012
 

Jasné, že to bude vyšší kôň ako tie doteraz kone. Nečakané by bolo, keby to tak nebolo.
Otázka, ako to bude spracované ďalej, a či to nebude jediná pointa.
Či sa dočkám dialógov vymykajúcich sa z televízneho normálu podobných tém.
Text sa číta dobre, len tu ešte chýba tá autorova zvláštnosť, ktorá dielo rozlíši od ostatných.
Zatiaľ mi to pripadá čo do hĺbky vnútorného monológu trochu otrepané. I keď robiť vnútorné dialógy mladých ľudí je náročné, aspoň v mojich očiach.
Skutočne posudzovať sa to bude dať až po dlhšom texte.

Sherylin (autorka príbehu)14.6.2012
 

No reagovala som vyššie na komentár, vidno, že som tu už dávno nebola (keďže to šlo mimo). A ďakujem. Určite budem dávať pozor na to, čo si napísala. Aby som toto dielo nejakým spôsobom od ostatných miliónov odlíšila :).

Upozornenie správcu

Napíšte text v rámiku do poľa pod ním. V prípade, že nebude správne vyplnený mail_to_by_send

sec



Návštevník

 

Profil autora

Tia

O mne

Na začiatok sa chcem zamerať na to, čo je mi ešte stále blízke.

New adult pre kus starších :).


Môj vlastný literárny portál je
sherylinlee.sk

Na svojom webe sa snažím poskytovať rôzne informácie zo sveta literatúry.



 

Všetky moje diela


 

Projekt

mediálne
podporujú: