IKARIKAR http://www.ikar.sk

Vládci chaosu (Magdaléna Belejová)15.10.2018
 

1
 počet hodnotení: 2
prečítané 36, Komentáre 40

 

Záhrada z krvi a kostí


Pršalo. 


 


Od toho osudného dňa neustále pršalo, kvapky sa trieštili o okenné tabule, vytvárali v prázdnych chodbách hradu zvláštnu ozvenu. Voda sa liala ulicami pripomínajúc divokú riavu, príšery žijúce v kanáloch vyplavovalo na povrch a ľudia sa krčili pod mokrými dáždnikmi alebo zostali ukrytí vo svojich prepychových domoch. 


 


A práve uzavreté priestory sa v takýto nečas stali Aidenovým väzením, kde každú chvíľu od toho osudného dňa natrafil na inú osobu, ktorú aspoň cez tých pár prázdninových dní nechcel stretnúť. Jediné pozitívum ich neslávne známeho výletu bolo, že sa na neho aspoň na chvíľu prestala upierať pozornosť jeho rodiny, ktorým nebehalo po rozume nič iné, než túžba zistiť aká temná sila sa na tú biednu hodinu a pol zmocnila Coleovho tela. Keď už nič, bola to hlboká urážka kráľovského rodu do Rousseaux, čo Victoria nemohla nechať len tak. Minimálne to bol dôkaz, že niekde za hranicami tohto sveta žije čosi oveľa mocnejšie než Voltainy, čosi, čo by spochybnilo úplne všetko, čo si doteraz mysleli. 


 


Vykročil k terase vybudovanej z kameňa, na kt ...
hodnotiť:
hodnotiť
12345

 


Komentáre

Valeana11.11.2018
 

Ahoj. Keď už tu máš toľko komentov nedalo mi to a musela som sa pozrieť na dielko(aspoň začiatok). V prvom odseku máš poslednú vetu na 5 riadkov, nasekaj ju aspoň na 3 pls zle sa to číta. Azu z jej spôsobu premýšľania by som považovala za odvážnu až drzú, preto keď ju sledovali tie príšery by som vyhodila porazenecké myšlienky ( to skľúčene zvesila plecia...). Ešte sa nič nestalo nemá dôvod tak uvažovať s jej charakterom.
Ďalej ten boj :(. Prečo sa jej dotkla jedna ramena a až potom po nej chňapla? Prečo nezačala prekvapivým útokom, načo to upozornenie? Inak bolo by fajn vedieť ich veľkosť. Ďalej písala si že neuhla a potom že uskočila :(. Podľa mňa by bolo lepšie vybrať jedno. Veď by mohla uskočiť/sa uhnúť zatiaľ čo by skenovala ulicu, takto je to zbytočne kostrbaté. Inak ako ju mohli sledovať ľudia z okien, keď na ulici je totálna tma? Videli by ešte menej, keďže v dome asi mali zasvietené (predpoklad).
Ďalej tam máš, že prestala plánovať logický únik. Kedy ho plánovala? Aspoň jednu vetu pls. Ďalej bežala čo jej sily stačili, ale nebežala naplno? Jedno alebo druhé. Si to odporuje. Ďalej tam píšeš, že bola zúfalá a v ďalšom odseku, že gúľala očami? To je totálny protiklad, gúľa očami znudený človek, ktorého tá situácia otravuje nie zúfalý. Rozhodni sa či sa bojí, je naštvaná alebo otrávená(cíti sa byť nad vecou). Keď to budeš písať v duchu jedného z toho, tak tá atmosféra nebude tak skákať. Bude na jednej vlne pozvoľna stúpať či klesať to už určíš obsahom.
Písala si, že vyskočila spravila obrat a odrazila sa od steny. Tým obratom myslíš salto alebo otočku okolo osi? No obidve sú na zvýšenie švihu a odrazenie od steny spolu s výskokom na zvýšenie výšky. Daj tam jedno alebo druhé. Poprípade zmeň poradie. Ale aj tak. Pokiaľ tá príšera nie je obrovská a hrdinka sa nechce dostať na úroveň jej hlavy, aby zasadila úder, výška spolu s otočkou je zbytočná. Vlastne si to neviem predstaviť.
Ďalej ako môže dopadnúť vedľa príšery, ktorú odkopla? Prinajlepšom môže dopadnúť na miesto, z ktorého skákala ak nie viac dozadu.
Ďalej psisko sa zdvihlo za jej chrbtom, by som čakala, že po tom čo ho odkopne a presne vie kam (do kaluže) by som čakala, že ho má minimálne v zornom poli.
Ďalej na čo čakajú ostatné mutanty? Ten odkopnutý sa stihne zodvihnúť, otvoriť papuľu, upchať ju jej rukou a čakať než jeho ústa explodujú. Chýba tomu dynamika. Naozaj mi to prišlo takéto pomalé. Nepríde mi, že by hrdinka mala také reflexy, aby zvládla tesne pred hryznutím použiť schopnosť, skús to napísať inak.
A zasa čakajú kým utečie, to už je myslím tretí krát. Vierohodnejšie by vyzeralo keby na ňu útočili a ona sa im zvládla vyhýbať, a až keď by bola príležitosť by utiekla. Ukázalo by to jej skils.
Ďalej oni majú aj vodcovskú príšeru? Takéto info daj skôr. A tiež ako ju rozoznala oproti ostatným.
Ďalej dopadla na jednu z príšer. Prečo tam tá príšera bola? Podľa jej postoja (tej príšery) to nebola jedna z tých čo ju prenasledovali a len sa rozhodla to zobrať inou cestou, pretože to by na ňu čakala s roztvorenou papuľou. Bola to teda náhodná, ktorá tam bola z nejakého vlastného dôvodu? Napr. tam žrala nejakého iného nešťastníka?
Písala si jediným pohybom ju premenila. Pohybom čoho? Nohy, hlavy, prstu, krku...?
Ďalej to, že stála na koľajniciach napíš skôr než ide vlak, je to dosť dôležitá časť opisu prostredia. Takto som si až dovtedy myslela, že je stále medzi tehlovými domami.
Potom ako ju príšera zachránila to už naozaj vyzerá, že ju nechcú zabiť čo je dúfam zámer. V každom prípade prečo zastala na koľajach a kričala ako tie tupé ženské čo vo filmoch umrú ako prvé? Pri jej nadľudských reflexoch sa mohla aspoň pokúsiť uhnúť. Hlavne pri tej povahe by som to očakávala.
Ďalej vlak ide naozaj rýchlo, hocikto by sa doňho tým spôsobom nedostal. Z toho ako si opísala hrdinkine schopnosti mi naozaj nepríde, že by to zvládla. Skutočne by si jej mala určiť jasnú hranicu čo dá a čo nie pretože tu s tým skáčeš. Nevyhne sa vlaku ale dokáže naň nastúpiť. Vyhnúť sa je ľahšie.
Píšeš že sa rozbehla preč od otvoru z ktorého sa vydriapali monštrá. Čiže ony boli v tom vlaku? Prevážali monštrá a tie odrazu šli po nej? Vysvetli.
Ďalej tam máš že sa potkla a skotúľala na zem. Teda sa kotúľala vo vzduchu? Chápala by som jeden kotúľ pretože tí ktorí vedia bojovať by mali vedieť padať ale píšeš kotúľala. Koľko tých kotúľov vlastne stihla za ten krátky pád? A keď už sa dostala do vzduchu a teda odpojila nohami od vlaku čakala by som, že jej pod nohami ujde aspoň časť toho vozňa.
Ďalej ju príšera zase raz zachránila (strašne degraduješ hrdinku, keď ju musí nepriateľ furt zachraňovať). Keď ju drží za kapucňu tak sa moc neotočí, to by si zlomila krk. A ako jej môže hľadieť do očí, keď je pod úrovňou jej tváre? Ak by sa jej podarilo sa nejako celá otočiť bola by pod bradou príšery. Potom jej na hruď položila príšera labu? Načo, keď ju furt držala za kapucňu vo vzduchu?
Potom píšeš, že ich zabila ohňom. Zasa si zabudla na druhú príšeru. Tá tam zatiaľ stepovala kým sa táto prvá venovala hrdinke?
Vzduchom sa niesol pach spálenej kože? Skôr mäsa nie?
Potom je natešená zo svojho úspechu aj keď by som to nazvala skôr fail. Predsa len ich zabila náhodou a nie cielene. Neovládla svoju mágiu a ona vystrelila oheň do všetkých strán.
Ďalej na ňu hovorí jej svedomie. Prečo zrovna svedomie? Svedomie je tá časť osoby spojená s morálkou lenže ona nespravila nič morálne zlé. Ani neopovrhuje mágiou, aby ju jej svedomie za to bilo.
Ďalej vykročí akoby nič domov? What? Tí lovci musia byť totálne nuly, keď je taká uvoľnená. Aspoň sa dozvie kto sú jej rodičia. Veď sa nič vážneho nestalo. Proste čil.
Záver: Toto je môj subjektívny názor, ok? Nechcem ťa uraziť ani nič podobné. Tato prvá strana na stránke ma vôbec nezaujala. Je to prinajlepšom suchý priemer. Známku by som dala 3/4 možno -3. Odporúčam zjednotiť jej postoj voči príšerám a lovcom. Takisto dať tým psom aspoň snahu jej ublížiť. Získalo by to na akčnosti.
Ak to prepíšeš, ti možno dám nové hodnotenie (ak oň teda budeš stáť xD). Hodne štestí.

Viktória17.11.2018
 

Zdravím Valeana. Mohla by si ohodnotiť aj moje dielo takto konkrétne? Viem, že si si toto dielo vybrala len náhodou vďaka počtu komentárov... A moje nemusí stáť o tvoju pozornosť ale potrebovala by som sa posunúť vďaka kritike aspoň o niečo ďalej. :) Ďakujem vopred. :D Dielo: Nesmrteľné hviezdy
Dúfam, že to nebude taká katastrofa. (hahaha):D

Magdaléna11.11.2018
 

Jasné, že prepíšem. Hneď sa do toho idem pustiť :)

Eva H10.11.2018
 

Magdaléna...čo sa navážaš do môjho diela. Keď toľko vieš o jeho obsahu, tak si musela aspoň dvakrát ísť na moju stránku. Načo keď je pre teba moje písanie nulové. Príbehy zo života sú podľa teba totálne nudné. Niekomu sa však páčia. Ty si vraj niekomu otvorila oči? Tie tvoje reakcie... Podľa vyjadrovania sa dá zistiť charakter človeka. A ozaj...mňa môže uraziť len inteligent. Poznám jednu osobu, ktorá je vždy namäkko z novej kabelky a všetko čo píšem, som prežila, alebo som od niekoho počula.

Magdaléna10.11.2018
 

Prečo dvakrát? Bola som tam raz a ani som nemusela ísť na tvoju stránku, hneď pod mojou zverejnenou novou kapitolou bola tvoja tak som si ju z čírej zaujímavosti prečítala a bola som zaskočená veľmi zvláštnou myšlienkou, ktorá z nej vyplynula. Bol to pre mňa zážitok (či už tvojho štýlu alebo celkového príbehu) dosť desivý, tak som sa k tomu radšej nevracala :)

Eva H10.11.2018
 

Vidíš ako zapáraš? Vraj môj štýl a príbeh bol pre teba „desivý„ zážitok. Je to názor, ale ako znie? Môže byť môj príbeh desivý? Nie je to horor. Dovoľ aby som sa zasmiala. Veď si príbeh ani nečítala. Ja sa vari rýpem do tvojho písania? Že píšeš zle? Že robíš chyby? A že je nezmysel čo píšeš?

Magdaléna11.11.2018
 

Mám právo vyjadriť svoj názor, tak sa s tým zmier.

Eva H11.11.2018
 

My tiež, tak sa s tým zmier. :)

Mel10.11.2018
 

Ahoj,začínala som tak, že som mala problém vložiť text, a keď sa mi to konečne podarilo, bola som šťastná, že je TAM aj s chybami a porozhadzovanými či posunutými slovami, sú tu ľudia, ktorí mi poradili a nakopli...sú tu aj takí, ktorí sú takí.....akí sú. Ale človek musí zabojovať a nenechať sa odradiť, zaujať čitateľa je veľmi ťažké. Nie je pravdou, ani pravidlom, že ľudia čítajú radi o sexe, alebo ženy v strednom veku sú romantičky....je to zložitejšie:D

Mel11.11.2018
 

....tak vidis, hovori sa, ze aj negativna reklama....je reklama, aby si nas vsimli. To som chcela dodat.

:)10.11.2018
 

:))))))) No ale ty teda už pôsobiš dospelo.

...9.11.2018
 

Nerobíme si z teba srandu. Nemám na to roky, som možno staršia, než si myslíš. Najlepšie by ti poradila Alia. Je krutá, ale z jej názorov sa posunieš ďalej. Ok dobrú noc. Rada som si s tebou popísala.

...9.11.2018
 

No s tebou nemá význam sa tu baviť. Útočíš na nás, ako keby sme ťa až pod čiernu zem skritizovali. Ver, že nie sme deti. A možno práve preto tu všetci nepíšu také príbehy ako je ten tvoj a píšu radšej príbehy zo života. Si nejaká namosúrená.

Magdaléna9.11.2018
 

A zas len ďalšie nepodložené výroky. Tým naozaj nikoho nepresvedčíte o vlastnej pravde. Vidím, že je zbytočné stokrát opakovať, čo som už napísala. Nezáleží, koľko máte rokov, ako deti rozhodne pôsobíte, ale to už je jedno.
Pokojne pokračujte vo vašich úchilnými dielach, ktorými si kompenzujete nedostatok naplnenia vo vašich životoch. Pokojne píšte ďalej ten odpad, ktorý tu denne vídavam, pokojne v tom pokračujte, nikto vám nebráni. Potom sa ale neposkladajte, keď vám zhasnú všetky hviezdičky, priatelia. Zjavne nie som jediná, kto nie je presvedčený o takzvanej kvalite vašich takzvaných diel.

o10.11.2018
 

Keby im to nazaj tak v živote chýbalo, tak by o tom nepísali, lebo by ani nevedeli, aké to je, nie? A úchylný sa píše s \"y\". Dievča, ty tie romány tu normálne hltáš, ináč by si ani nevedela o ich obsahu. :)

o10.11.2018
 

Skús si viac dávať pozor na pravopis vo svojej
fantasy, a taktiež na skladbu viet... Keď čitateľ vidí stále tie isté chyby dookola, tak ho to odradí. Taktiež sa nauč viac vyjadrovať pocity, opisovať situácie tak, aby čitateľ mal pocit, že v tvojom príbehu žije. Fantasy je skvelý žáner, ale musí byť aj skvelo napísaný. Tu ti nikto nehovorí, aby si prestala písať. Celé toto divadielko si spôsobila svojou nezrelosťou prijať kritiku. Preto upriamuješ pozornosť na iné diela, aby si sa vyhla pozornosti na svoje. Ty len naďalej píš, ale počúvaj aj rady, a keď dospeješ a dozrieš, môžeš sa stať v písaní naozaj dobrá. Nikto učený z neba nespadol. Stať sa dobrým nestačí mať iba talent, ale sa aj cibriť neustále v písaní. Neodcudzuj iné diela, kým ich nedočítaš dokonca. Aj to naoko najpovrchnejšie a najplytkejšie dielo môže v sebe ukrývať odkaz, ktorý by si nečakala. Nikdy nevieš, čo tým chce autor úplne povedať, až kým si dielo nedočítaš dokonca. Nezáviď druhým a neponižuj ich. To nie je znak inteligencie, práve naopak. Nevenovala by som toľko pozornosti môjmu komentu tebe, keby som si ťa pravidelne neotvárala. Tvoje fantasy je zaujímavé, vidieť, že máš fantáziu, a keď sa budeš naďalej zdokonaľovať, môžeš to dotiahnuť ďaleko. Zapamätaj si: nikto na tejto stránke nie je dokonalý. Každý má svoje chyby. Ja ti úprimne držím prsty, aby si pochopila, čo ti tu chce kritika povedať, pretože ti to iba pomôže.

Magdaléna10.11.2018
 

Neboj sa, kritika ma v písaní neodradila a aj keby nebolo tvojho komentáru, naďalej by som v tom pokračovala. Snažím sa si niečo zobrať z tohto celého, síce sa môže zdať, že nie. Avšak názory, že mám do príbehu dať viac reálnosti mi kazia celý môj štýl, takže je hádam pochopiteľné, že s nimi nesúhlasím.
Pocity sa snažím opisovať čo najviac, ale v niektorých scénach mi pripadá, že už na to jednoducho nie je čas ani príležitosť, ale keď vravíš, že je, pokúsim sa ich tam dať ešte viac. Opisy prostredia tam myslím mám, najväčší problém bude asi v gramatických chybách, tie sa snažím opraviť ale nie vždy sa mi všetko podarí. To je asi všetko, čo som k tomu chcela povedať, ďakujem za pozitívny názor na moje dielo, človek si čosi také váži, keď sa na neho z každej strany sunie iba kritika :)

o10.11.2018
 

Ale jasné, že ti nikto nehovorí, aby si prestala písať. Ja chápem, že keď niekto mávnutím rukou odcudzí tvoje dielo, ktoré máš rada, a na ktoré si hrdá, tak to bolí... Súhlasím, že veľa tiež záleží odspôsobu kritiky. Tysi tu urobila iba tú chybu, že si sa zadrapila do cudzích diel. Ver mi, každý tu svoje dielo má rád tak, ako ty svoje. Ja ti naschvál neuvádzam svoju prezývku, lebo moje dielo má tiež toho na rováši :), aj keď určite tušíš, kto som... Len nabudúce, ale aj v živote, keď ťa niekto skritizuje, nezabŕdaj kvôli tomu do iných, sama si iba poškodíš. Akokoľvek ťa to bude lákať, iba si zahryzni do jazyka a nechaj veci tak. Som tu viac ako mesiac a píšeš tu často, tak škoda, aby tu vznikali také nedorozumenia. Aj tak nás tu už ostalo málo. :) A môj román bude mať pekné rozuzlenie :)

Magdaléna10.11.2018
 

Aj by som si prečítala ten tvoj román, ale keď neviem tvoju prezývku, je mi to tak na dve veci. A ak nie si tá, čo mi prvý krát písala kritiku,tak potom neviem, čo som nejaký veštec? :) Ale neboj, s mojimi investigatívnymi schopnosťami na teba ešte určite natrafím:)
Je ťažké nechať veci tak, keď ti niekto, kto nemá pozametané pred vlastným prahom napíše, že ,,chyba asi nebude v čitateľovi” to už ako keby povedal, že nemá zmysel písať, voči čomu sa musím samozrejme odvolať.

o10.11.2018
 

Nie, nie som tá prvá. Som Ellia S. :) A píš ďalej, sme tu už iba malá komunita. Je škoda hádať sa po internete. Všetci tu písanie skrátka milujeme.

Eva H10.11.2018
 

Ellia...si človek s veľkým srdcom. Vždy hovorím, že charakter sa dá zistiť aj z toho, ako sa človek vyjadruje a ako reaguje. Stačí aj v písanej podobe, nemusime si hľadieť do očí. Mám ťa rada, ako kamarátku, nielen ako autorku tu na Mám talent.

Ellia S. 10.11.2018
 

Dakujem, pekne Evka, vazim si toho.

Eva H10.11.2018
 

„O\" ďakujem. Podľa tvojho usudzovania, názoru si rozumná osoba. Nie ako....

Magdaléna10.11.2018
 

Len stručne podotknem, že som si prečítala jeden aby som zistila úroveň tejto stránky a veru som aj zistila :)

Eva H10.11.2018
 

:))) O niekoľko rokov ďalej možno budú po svete medzi ľuďmi behať príšery. Ak sa zachovajú príbehy z našej doby (tie zo života), určite si ich ľudia radi prečítajú. Bude ich zaujímať minulosť a možno budú závidieť, že sa nenarodili do nášho storočia. (neviem či je to možné)

Magdaléna10.11.2018
 

Teraz si svojou neomylnou logikou poslala polovicu literárnych žánrov niekam do pekla. Asi nikto z vás ani len prinajmenšom netuší, čo je to napríklad taký žáner, že fantasy, čo?
Ja sa radšej pohybujem v tejto sfére, kde je viac možností ako v príbehoch zo života, kde popravde nie sú možnosti vôbec žiadne. Ale neberiem vám to, ak chcete čítať a písať o materialistických hodnotách alebo o hocičom inom, poslúžte si ale potom rešpektujte to, že na svete existujú aj iné žánre, ktoré napríklad bavia mňa. Je také ťažké pochopiť, že každý má iný vkus alebo nebodaj iný štýl? Pre vás večne zaseknutým v jednom žánri asi pravdepodobne áno súdiac podľa vašich nenávistných a nelogických komentárov.

Eva H10.11.2018
 

Do prkna...mňa tiež baví fantasy. Sinclaira zbožňujem skoro všetky knižky od neho som prečítala...ty nechápeš, že tu ide o to tvoje správanie? O tvoj postoj a o to iné?

Magdaléna 10.11.2018
 

Môj postoj je zcela objektívny a čo iné máš na mysli?

Eva H10.11.2018
 

„O\" má pravdu, vezmi si z neho alebo z nej príklad. Zle si zareagovala na prvú kritiku.atď. Si zlá.

Eva H10.11.2018
 

Hej čo si taká nevrlá...stále skáčeš. Zjedli ti večeru.

Magdaléna 9.11.2018
 

Naozaj neviem, či si teraz robíte srandu, alebo to myslíte vážne. Je asi veľmi ťažké uveriť, že sa vás nepokúšam cielene urážať alebo že by som v tom nachádzala nejaké hlbšie uspokojenie, to naozaj nie. Snažím sa len objektívne brániť ale aj to je v kombinácii s vašimi schopnosťami vyjadrovania názora nemožné. Pre budúcnosť podotýkam, že ak chcete niekoho argument naozaj vyvrátiť, budete potrebovať viac než ničím nepodložené výroky. Mimochodom ďakujem, že ste mi pridali komentáre, to som vždy chcela :)

...9.11.2018
 

Prepáč Magdalénka, ale si nás urazila, to nebolo od teba pekné. To ako si reagovala, mi pripadalo primitívne. Čo si asi máme o tebe myslieť? Tak to si potom asi ty všade posťahovala hviezdičky a dala si každému po jednej. Keďže ti vypaľovali oči. Tvoj príbeh som ešte nečítala, ale pre tú tvoju reakciu si ho idem prečítať.

Ahoj9.11.2018
 

Proste nedokáže stráviť, ak niekto píše lepšie ako ona. Úbohé... A to s tými hviezdičkami som si aj ja všimla. Akonáhle niekto napíše niečo, čo iných zaujme, hneď mu niekto sťahuje hviezdičky. Síce je to malichernosť, ale pre nás, čo písanie milujeme, je to nechutný podraz vhodný človeka, ktorý trpí komplexom menejcennosti.

Magdaléna9.11.2018
 

Zamyslite sa nad tým, čo píšete. Naozaj si myslíte, že nemám čo na práci len vám dávať nízke hodnotenia? Nikdy som v živote nikomu na tejto stránke žiadne hviezdičky nedala ani nestiahla, keďže som si doteraz popravde myslela, že tie vaše príspevky sú akýmsi čudným vtipom, výsmechom literatúry a umenia. Nešlo mi do hlavy, že by to niekto mohol myslieť vážne. Avšak keď už mi niekto láskavo prezradil, že vám ,,úžasným spisovateľom s kopou hviezdičiek” klesajú hodnotenia, asi to bude tým, že je tu niekto, kto má čosi také vám absolútne neznáme ako vkus a nebodaj ešte talent. Vaše výlevy sú hodné detí na základnej škole, tak sa už prosím vás prestaňte strápňovať, stojím len o objektívnu kritiku a nie deti hrajúce sa na intelektuálov.

Sranda9.11.2018
 

Si riadne zakomplexovaná :)

Ahoj9.11.2018
 

Skús prijať kritiku a posunieš sa ďalej. Ešte stále stojíš na jednom mieste. Na slová ako \"lenčo\" ťa už upozornili. Niečo také v slovenčine neexistuje, ty to vieš a tvrdohlavo si v tom pokračuješ, aby si náhodou nedala kritike za pravdu. Áno detail, ale hovorí za všetko... Prskať dookola a pľuvať po cudzích dielach ťa neurobí lepšou. Pre teba sá nudné všetky diela dookola a pre ostatných je nudné tvoje dielo. Ak má nejaké dielo vysokú čitateľnosť a veľa hviezdičiek, tak určite má na na to svoj dôvod. Tebe sa tvoje dielo zdá byť úžasné, dynamické, s najlepším štýlom, ale ostatní ani nemusia chápať, o čo v tvojom diele ide. Proste to čítajú a v polovici prestanú. Ľudia majú radi prevažne príbehy zo života, to sú tie, pre teba nudné. A na záver, ponižovaním druhých vyššie nevystúpiš. Radšej sa pozeraj na to, v čom sa môžeš vylepšiť ty.

Magdaléna9.11.2018
 

Prepáč, ale naozaj mi nemôžeš mať za zlé, že sa odvolávam voči veciam, s ktorými nesúhlasím. Tak si to zhrňme:
Posuniem sa ďalej a stanem sa lepším spisovateľom ak budem do bodky dodržiavať pravidlá spisovnej slovenčiny. Veď korektúra v dnešnom svete neexistuje. A každý, kto by nedajbože chcel písať musí mať vyštudovanú vysokú školu, veď prečo nezabiť svoj život ešte nejakým hlúpejším nápadom. A teraz mi nejde o to aby som ťa ponížila, naozaj sa neprehŕňam internetovými stránkami aby som sa pohádala s každým, na koho tam narazím. Ide o to, že jednoducho musím povedať, čo si o tom myslím a ak je to zle, tak potom jednoducho smola! Mať vlastný názor je zlé. Ako myslíte.
Áno, sú ľudia, ktorí moje dielo zavrú po prvej vete a sú ľudia, ktorí píšu o tom, že muž daroval žene luxusnú kabelku a tá teraz od rozkoše nevie čo so sebou. Ak je toto naozaj životný cieľ a smer, ktorým sa slovenská literatúra uberá, tak Boh nás ochraňuj.
Navyše tvoj pokus o vyvrátenie mojich argumentov bol nanajvýš úbohý, keďže sa v podstate nič z toho nekonalo. Trvalo by mi niekoľko rokov dopodrobna zhodnotiť každý aspekt tvojej mysle, keďže tvoja správa najnajvýš nedáva zmysel. Dovolím si poukázať na konkrétne príklady faktov, s ktorými pracuješ akoby boli pravdivé.
1.Predsa som ti poskytla niekoľko argumentov vyvracajúcich teóriu s hviezdičkami, o čom každý vie, že nie je pravdivá. Naozaj som sa nestretla ešte s niekým, kto by si myslel, že svet funguje ako instagram, ale nebudem sa opakovať. Znova si prečítaj moju prvú správu.
Oceňujem však tvoj tón, ktorý nie je otrasne nechutný ako u väčšiny kritikov, vďaka tomu som sa ti snažila výjsť v ústrety, prepáč, že sa mi to nepodarilo, ale jednoducho narábaš s tézami príliš primitívnymi na ľudské vnímanie.
Ľudia majú radi príbehy zo života. Dobre teda ako príklad použijem dva seriály, ktoré teraz ,,frčia,, konkrétne Game of Thrones, ktorý je teda za tú stranu príbehov nie zo života a z opačnej je tu napríklad Riverdale. To druhé je pre každú osobu s nadpriemernou inteligenciou totálna blbosť a pre ľudí s podobným vycibreným vkusom ako mám napríklad ja (no, teraz už sa chválim, ale chápeme podstatu toho, čo chcem povedať) je príbeh zo života totálne nudný. Prečo by som sa mala pozerať na to, čo vídam každý deň? Prečo by som sa mala aj v mysli vraciať do tej istej reality, ktorú ponúka obmedzený svet okolo mňa, keď môžem vytvárať lepšiu? Pre mňa je umenie prostriedok na vytvorenie čohosi lepšieho než vidím každý deň. A preto príbehy zo života neznášam. Ako také ich však rešpektujem až do chvíle kedy si ich namyslení autori začnú presadzovať, že to je ten pravý druh umenia. Nuž, drahí, je mi to ľúto ale raz na túto stránku musel príjsť niekto, kto vám otvorí oči.
A všetkých, ktorých som akože urazila, poviem vám len jedno - ak si naozaj stojíte za tým, čo píšete, nemôže vás rozhodiť môj subjektívny názor. Ak som však zasiala do vašich sŕdc pochybnosti, potom sa sami zamyslite, či máte vlastne pravdu.

Ahoj9.11.2018
 

Nemáš takú silu, aby si tu niekomu zasiala pochybnosti. Aj z tvojho príspevku je jasné, že pochybuješ len ty sama o sebe. Veď slovo \"Inteligencia\" používaš skoro stále, akoby si každého chcela presvedčiť, že si veľmi inteligentná. Vieš, chytrý človek to nemá za potreby... Moja reakcia má logiku, a sakra dobrú, a ty to vieš... Takých ľudí, ako ty, čo budú druhých presviedčať, že problém je v nich, som už v živote stretla habadej. Mám ich na háku... Hocičo urobíš, tvoje diela ostanú stáť na jednom mieste. Tak a tu s tebou končím. Už si nikdy viac nekliknem na tvoje dielo, hlavne kvôli tvojmu slobošskému správaniu. Nedokážeš si totižto pripustiť chybu.

Rada9.11.2018
 

vládca je vzor hrdina, \"vládci chaosu\"je zle

\"slenečné\" lúče

-

v každom nadpise chyba....

... dievča zlaté, takto hviezdnu kariéru spisovateľky neurobíš.

A

ak nie je čitateľnosť, odozvy ani hviezdy, niekde je chyba. V čitateľovi určite nie.


Magdaléna9.11.2018
 

Každopádne ďakujem za strávený čas nad mojím príbehom (čo súdiac podľa kvality hodnotenia nebolo viac než desať sekúnd). Tvoju duševnú vyspelosť nemám ako vydedukovať, jedine z tvojej veľmi inteligentnej správy, podľa ktorej každý, kto urobí pár preklepov v texte by automaticky nemal ani pomyslieť na kariéru spisovateľa. K prvej reakcii na môj príbeh som sa radšej nevyjadrovala, ale teraz mi už nedá.
Musíš byť naozaj skúsená, keď vieš z dvoch vymenených písmen vydedukovať, že ,,hviezdnu kariéru neurobím,,. Radšej by som sa v budúcnosti zamyslela nad významom svojich slov, lebo sa potom môže stať, že nechtiac ostatným prezradíš na akej úrovni tvoje zmýšľanie vlastne funguje.
Naozaj ma zaujalo, že sa opovažuješ vyťahovať s čitateľnosťou, keďže to je téma veľmi diskutabilná, inými slovami argument ľahko vyvrátiteľný. A teda dovoľ, aby som ti ho vyvrátila:
1. Čitateľnosť za hlavný ukazovateľ kvality považujú len tie najúbohejšie osoby, keďže vieme, že na internete má najviac zhliadnutí video mačky padajúcej zo schodov. A keď mi na toto chceš argumentovať, že na tejto stránke sú len inteligentní ľudia, nuž dobre, keď je toto tvoj názor, potom sa obávam, že nikomu z tohto spolku skrachovaných spisovateľov už niet pomoci. Pri čítaní tých najsledovanejších a najkomentovanejších diel, pri ktorých počet hviezdičiek až vypaľoval oči, práve pri týchto dielach som len neveriacky vyvaľovala oči. Nechcelo sa mi totiž veriť, že niekto by bol schopný čosi také zosnovať, ale z údivu som veru nevychádzala ani ďalej pri aktuálnych príbehoch, ktoré sú nudné, nič ale vôbec nič sa v nich nedeje, štýl takisto hrozný.
Dospela som preto k názoru, že na tejto stránke jednoducho nemôžem trafiť cieľovú skupinu keďže viem čo píšete a vďaka tomu sa dá s ľahkosťou určiť, čo by ste si radi prečítali. Ak niekedy v budúcnosti začnem písať o nejakej pedofílii, nudnej romantike, ktorou si ženy v stredných vlekoch skracujú večery, dám vedieť, iste sa po tom vrhnete ako supy na mäso.
2. Toto nie je jediná stránka, kde zverejňujem svoje príbehy, je to len jediná stránka, na ktorej mám odozvy také aké sú. Tak potom je veľmi zaujímavé, že chyba vraj nie je v čitateľovi. Ja sama som si svoj príbeh niekoľko krát prečítala a píšem ho podľa toho ako by som si predstavovala dokonalý príbeh. A ver, že nie som sama, pozitívnych odoziev mám dosť na to aby mi to bolo jasné.
A aj keby mi všetci poviete svoj názor, mám vlastný a podľa neho sa riadim.
Dúfam, že som v tomto liste nebodaj neurobila nejakú chybu, iste by to bol zločin hodný popravy. Mimochodom, keby boli všetci neomylní, načo by potom existovali korektori?

Upozornenie správcu

Napíšte text v rámiku do poľa pod ním. V prípade, že nebude správne vyplnený mail_to_by_send

sec



Návštevník

 

Profil autora

Magdaléna Belejová

O mne

Počas nekonečne nudných hodín v škole ma utešuje jedine myšlienka, že na svete predsa len existuje nejaká činnosť, ktorá vo mne nevyvoláva buď vnútorné znechutenie alebo absolútne zdesenie a práve tou činnosťou je písanie kníh. Mojim snom je vydať niekoľko kníh, na ktoré obálky by som si chcela sama nakresliť .)

 

Všetky moje diela


 

Projekt

mediálne
podporujú: